ik ook wel hoor, maar ik doe voorlopig even deze en als ik nog tijd heb ga ik wel wat bier drinken.. uhmm uitwerkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Elefes het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het bier mooier Re![]()
Je huidige inzending vind ik een erg mooie foto, maar het bier vind ik beter in het onderwerp passen
Hij is grappig Stilquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef stil het volgende:
Ik heb ook wat geprobeerd, helaas was er wat te veel wind en is het niet helemaal scherp.
Maar ben ik op de goede weg?
[afbeelding]
En dan gelijk met zo'n lastig onderwerp meedoen? Dapperquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:26 schreef siekman het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, ach ja .
Ik ben ook gisteren pas begonnen
Klopt , maar ik had even niets anders met een onscherpe achtergrondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan gelijk met zo'n lastig onderwerp meedoen? Dapperen vooral ook blijven meedoen!
over je foto:
ik zie geen bokeh.
neem een spannender onderwerp, een paar grassprieten zijn imho niet erg spannend. als er nou een bloem ofzo tussen had gestaan was het al net ietsje leuker geweest, snap je?
beetje saaie foto dus
Ik bedoelde eigenlijk de fotoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef IJzercookie het volgende:
ik vind het een geweldig ventje!
Snap ik, maar dat moest ik gewoon ff kwijt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de foto
Maar bedankt voor het compliment![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef IJzercookie het volgende:
Snap ik, maar dat moest ik gewoon ff kwijt!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:46 schreef vinski het volgende:
Wel grappig dat er snel word gereageerd op je foto dat hij te groot is voor het forum, maar even zeggen of je het een leuke foto vind of niet, da's dan wel weer jammer.
Maar ik zal nooit meer een te grote foto posten, dat heb ik er dan weer van geleerd.
Daar hoef je je niet voor te schamen want dat betekent alleen maar dat je een goedkope prutlens hebt.quote:
Ik vind het een ge-wel-di-ge foto! Die uitdrukking op dat gezichtje, knap hoe je dat voor elkaar krijgt (net als bij de vorige fotoquote:
Jankiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik blijf het een achterlijk onderwerp vinden.. laat een willekeurige fotograaf alle foto's uit het topic zien en vraag 'm wat het onderwerp is en je zult niet 1 goed antwoord krijgen. Dan is er toch iets mis..
Het is ook niet mijn keuze, maar we zullen het er mee moeten doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik blijf het een achterlijk onderwerp vinden.. laat een willekeurige fotograaf alle foto's uit het topic zien en vraag 'm wat het onderwerp is en je zult niet 1 goed antwoord krijgen. Dan is er toch iets mis..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou een goed voorbeeld van bokeh? hoe de Fok! spreek je dat eigenlijk uit?
Een prachtige foto van Re.. en mezelf als verstoorde variant op Aphex Twin
ja hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Is dit ook een beetje wat er bedoeld wordt?
Dit heb ik toch wel gemist hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Duh...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen want dat betekent alleen maar dat je een goedkope prutlens hebt.
Wat ook wil zeggen dat veel mensen er iets van geleerd hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
Ow, het 'R-woord' heeft zeker door m'n hoofd gespookt hoor.
Ik vind het vrij bizar dat we nu een onderwerp hebben waarvan zelfs de helft van de vaste bezoekers hier geen idee heeft of had van wat het nou eigenlijk is.
Goedquote:
Ja het is inmiddels helemaal duidelijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:30 schreef Elefes het volgende:
Wat ook wil zeggen dat veel mensen er iets van geleerd hebben
Galileo Galilei misschienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:34 schreef Bolderbast het volgende:
wie heeft deze extreem debiele term bedacht![]()
Je hebt er kijk op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen want dat betekent alleen maar dat je een goedkope prutlens hebt.
Dat is ook de reden dat ik deze maand niet meedoe , ik ken mezelf ik ga me alleen maar ergeren als er straks fotos punten krijgen die nauwelijks aan het onderwerp voldoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
Ow, het 'R-woord' heeft zeker door m'n hoofd gespookt hoor.
Ik vind het vrij bizar dat we nu een onderwerp hebben waarvan zelfs de helft van de vaste bezoekers hier geen idee heeft of had van wat het nou eigenlijk is.
Mooie foto, Stil!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |