Heb al een paar dagen het recept voor de pennen in huis en ben net maar eens gaan tellen.
En ja hoor,als ik zou kunnen voor de inseminatie,is net de kliniek 2 weken gesloten,week 29 en 30.
Dat betekend,dat ik dus sowieso nog een ronde moet overslaan.
Ik ga trouwens wel meer twijfelen,of ik wel wil beginnen met dat spuiten.Want het lijkt wel,of ik steeds meer vlekjes en stipjes krijg,blijft dat clomid zo lang in je bloed hangen ofzow
En ik lijk ook wel door te groeien,was van de week bijna 65 kilo,voor mij een angstaanjagend getal.Ik ben altijd rond de 62,63 kilo.M'n plofbuikje wisseld ook steeds sneller,lijkt het.In de ochtend mooi plat,maar een paar uur later zo vet als een
![]()
,tjeeeee,schaam me dood.
Dan maar aan de tarwe biscuitjes,ik hou nl.ook nogal veel van chocola en snoepies en koekies.En de ferti arts had gezegd,dat het dik worden door het eetgedrag kwam en niet zo zeer door de hormonen...........mmmm,maar ik heb er anders ook nooit last van gehad,ik kwam altijd wel weer snel op die 62 kilo terug.
Jullie lezen,het gaat lekker hier.Ach wie weet,pies ik volgende week gewoon ff een 2e streep,whahaha
Denk,dat ik dan echt van de wc af lazer
Groetjes,Minoes