1 voordeel als je weer wat kwijt bent, je weet het nu wel te vinden Joliequote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Luchtbel het volgende:
Tis soms wel een beest hoor. Er verdwenen steeds meer spenen, we hadden al drie nieuwe gekocht. Vind ik gisteravond in de enige plantenbak die we hebben 7!!! spenen terug, de afstandsbedieng van de televisie, 2 liga's in verpakking en nog wat speelgoedjes. Mafkeesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij is nu 7900 gramquote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef Martineke het volgende:
DaanBanaantje hoe zwaar is Dylan nou?? ik ben benieewdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff crossposten luiers aangeboden maat 3
herkenbaarquote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat goed dat het zo lekker gaat met jullie!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
He Daantje, wat lief dat je het vraagt. Met Julius gaat het super!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is een heel vrolijk, druk en wild mannetje. Morgen is ie 8 weken alweer!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij woog bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau 4800gram en was 57 cm lang. Hij was toen al bijna 1200 gram aangekomen, hihaaaaaa!!! De borstvoeding gaat perfect (waar ik heel heel blij om ben!)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Volgende week gaan we voor de tweede keer en ik heb zo'n vermoeden dat meneer weer flink gegroeid is, want hij past echt niets meer uit z'n eerste garderobe. Hollands glorie zeg maar....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is echt een kleine, lieve held en iedere dag wordt het leuker, het moeder zijn, vind ik. Julius wordt echt steeds meer een karaktertje en dat is zoooo leuk om te zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het grappige is ook dat ik de hele zwangerschap zei dat ik het liefst een meisje wilde en nu ben ik elke dag weer zo blij met een jongetje!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kortom; het gaat hier goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met jullie? Heb je het druk? ben je aan het genieten? Ben benieuwd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens ET zeg ik dat wel elke maand hierquote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
Daan, geloof me.... De komende jaren denk je weer elke maand "leuker dan dit wordt het niet" .. en de maand erop denk je dat weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ik heb dat nu al 15 maanden lang en als ik anderen lees hier, blijft dat nog wel ff zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop