abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 08:41:51 #1
81992 Githa
pi_27628077
het vorige deeltje

Starring:

19 juni 2004: Justin Julian, zoon van JoOLz
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's;***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 08-06-2005 18:45:43 ]
pi_27628831
sombie - zaterdag 4 juni 2005 @ 01:16

Ik had gisteravond helemaal niet door dat ik het topic dichtgooide. Bedankt voor het openen van een nieuwe Githa!

Hier nog even mijn post van gisteravond:

"Lieve LB, ik weet niet wat er verder nog aan de hand is maar ik vind het zo rot voor je dat er nu weer nare dingen gebeuren. Heel veel sterkte! Jolie en jij zijn kanjers dus jullie gaan het samen redden!"

zaterdag 4 juni 2005 @ 23:02:13 #3
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27631758
Tjee LB dat het een aardig staartje heeft gekregen kan ik me absoluut iets bij voorstellen ze zouden ook niet zomaar klaar zijn met mij. Hopelijk slijt de pijn met de tijd,Jolie is wonder boven wonder lichamelijk er goed mee weg gekomen. Geestelijk komt ze er ook wel weer het zal lang duren maar Jolie komt er wel eentje van haar moeder , geef jezelf niet de schuld LB dat is namelijk niet eerlijk. Hopelijk is alles snel achter de rug maar sterkte er in elk geval mee.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 23:02:42 #4
43556 miss_dynastie
pi_27631771
Dikke voor Jolietje!
  zondag 5 juni 2005 @ 08:32:18 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27637411
Wat vreselijk allemaal Luchtbel! KUS voor de komende tijd voor jou en Jolie.
pi_27637424
Ik weet niet wat er precies allemaal aan de hand is maar naar aanleiding van alle reeacties... luchtbel ook een vanaf hier voor jou en jolie!

Dylan heeft vanaf gister 20.15 tot vanmorgen 07.45 geslapen! whoeiiiii
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 5 juni 2005 @ 08:46:41 #7
105888 renzell
  zondag 5 juni 2005 @ 11:09:37 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27638706
DaanBanaantje hoe zwaar is Dylan nou?? ik ben benieewd

ff crossposten luiers aangeboden maat 3
  zondag 5 juni 2005 @ 11:27:52 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27639011
Rottdog, tuurlijk is ook zo. Maar ja aan de andere kant. Ik kan wel kwaad gaan wezen en verdrietig zijn maar daar heeft ook niemand wat aan. Ik neem me iedere keer voor om het niet te doen, het lukt alleen nog niet de hele tijd. Ik weet niet of ik nou kwaad ben of gewoon te verdrietig, ik weet wel dat het gewoon niet goed is. Ik maak Jolie zo verdrietig en dat wil ik niet. Dit moet gewoon goed komen en dat gaat ook gebeuren!

Tis soms wel een beest hoor. Er verdwenen steeds meer spenen, we hadden al drie nieuwe gekocht. Vind ik gisteravond in de enige plantenbak die we hebben 7!!! spenen terug, de afstandsbedieng van de televisie, 2 liga's in verpakking en nog wat speelgoedjes. Mafkees
  zondag 5 juni 2005 @ 11:41:13 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27639266
LB en Jolie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 12:51:10 #11
81992 Githa
pi_27641631
Ik liep laatst in de stad en daar waren ze aan de weg aan het werken. Nu hadden ze een voetpad afgezet met rood lint waar ik dus netjes liep met kinderwagen. Er stond daar een grote gierton wagen of hoe noem ej dat een grote wagen waarmee ze ook het land besproeien, en waar van achteruit dus een breede grote straal water komt.
Net op het moment dat ik met Jordy in de wagen langs loop zetten ze dat ding aan en natuurlijk spuit het water tot ver over de afzetting ....zo de kinderwagen in, die ik natuurlijk helemaal open heb vanwege het goeie weer MEN! ik schrok me rot.
Dus ik gil nog wat onfatsoenlijks naar die werklui, waarop een reactie komt "jah we zijn aan het werk hoor...ken niet alles zien" nog niet eens een blik naar ons of het kind toch niet verzopen was met stoom uit mijn oren een heel simpele "sorry" had al veel gedaan maar nu was ik echt woest.

Door mijn reactie kwam de voorman er maar even bij om te checken wat er aan de hand was, die man was gelukkig een stuk vriendelijker.
Maar goed ik wilde dus wel weten wat er uit die ton kwam, die zowat uitgestort was over Jordy.
Alleen water werd mij verzekerd maar goed je weet dus niet wat er daarvoor in heeft gezeten.
Ik ben toen maar doorgelopen en heb Jordy goed in de gaten gehouden, qua uitslag ofzo. Gelukkig is het allemaal meegevallen maar jemig wat kunnen die lui dan onbeschoft reageren. Tis maar goed dat hij hoog op die wagen zat anders had ik hem , vrees ik, hoogstpersoonlijk naar beneden gehaald
pi_27642394
Githa: ik zou ook woest zijn hoor! Voor hetzelfde geld kwam er echt troep uit zetten!

Daantje: lekker doorgeslapen dus, heerlijk

Ook even een Kus voor Jolie en Luchtbel, wat een ellende zeg...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 5 juni 2005 @ 13:34:59 #13
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27642971
sorry Githa, maar ik moet er toch echt om lachen ken me indenken dat je je dan rot schrikt ja en ook aardig pissed bent dan, maar achteraf gezien en met het oog op later (om te vertellen) ist best grappig verhaal
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 13:37:25 #14
81992 Githa
pi_27643037
elke avontuur is er een he Martineke maaruh ik kon er op dat moment helemaal niet om lachen
  zondag 5 juni 2005 @ 14:54:20 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27645217
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Luchtbel het volgende:
Tis soms wel een beest hoor. Er verdwenen steeds meer spenen, we hadden al drie nieuwe gekocht. Vind ik gisteravond in de enige plantenbak die we hebben 7!!! spenen terug, de afstandsbedieng van de televisie, 2 liga's in verpakking en nog wat speelgoedjes. Mafkees
1 voordeel als je weer wat kwijt bent, je weet het nu wel te vinden Jolie
pi_27646148
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef Martineke het volgende:
DaanBanaantje hoe zwaar is Dylan nou?? ik ben benieewd

ff crossposten luiers aangeboden maat 3
hij is nu 7900 gram wat een gewicht he! hij zit in maat 68 en daar blijft ie voorlopig nog wel even in denk ik... of hij moet opeens de pan uit groeien, maar ik denk het niet.. Hoe is het met Maxim?

renzelltje hoe is het met Julius?

Githa.. wat een ellende.. achteraf wel grappig inderdaad, maar op dat moment had ik zelf ook heel erg woest geworden! aanklagen die hap, misschien word je er hartstikke rijk van
  zondag 5 juni 2005 @ 18:13:53 #17
105888 renzell
pi_27650679
He Daantje, wat lief dat je het vraagt. Met Julius gaat het super! Het is een heel vrolijk, druk en wild mannetje. Morgen is ie 8 weken alweer!!! Hij woog bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau 4800gram en was 57 cm lang. Hij was toen al bijna 1200 gram aangekomen, hihaaaaaa!!! De borstvoeding gaat perfect (waar ik heel heel blij om ben!) Volgende week gaan we voor de tweede keer en ik heb zo'n vermoeden dat meneer weer flink gegroeid is, want hij past echt niets meer uit z'n eerste garderobe. Hollands glorie zeg maar....
Het is echt een kleine, lieve held en iedere dag wordt het leuker, het moeder zijn, vind ik. Julius wordt echt steeds meer een karaktertje en dat is zoooo leuk om te zien. Het grappige is ook dat ik de hele zwangerschap zei dat ik het liefst een meisje wilde en nu ben ik elke dag weer zo blij met een jongetje! Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
Kortom; het gaat hier goed!
Met jullie? Heb je het druk? ben je aan het genieten? Ben benieuwd!
  zondag 5 juni 2005 @ 19:02:45 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27651953
wowie Dylan je doet t goed, ook al zon lekker spekkie Maxim is nu alweer 9,5 kg en zit al een tijdje in maat 74, ik denk dat hij hier wel ff in blijft, t gaat ietsie minder hard als die eerste paar maten (gelukkig maar, kan ik meer genieten van die leuke kleertjes die om mijn o zo leuke en lieve mannetje heen zitten)

en Julius ook al zo lekker hollands glorie het is echt leuk he mama zijn Renzell

en Githa ik denk dat ik ook wel pissed was geweest hoor maar achteraf gezien ist best funny
pi_27652205
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
herkenbaar Als hij lang ligt te slapen ('s avonds slaapt hij meestal vanaf half 8 en om 12 uur moeten we hem dan echt wakker maken voor z'n laatste voeding) dan 'mis' ik hem ook echt. Ja, ik weet dat hij boven ligt en dat hij lekker slaapt en dat dat ook moet natuurlijk, maar ik mis hem echt een beetje. Ben altijd blij als hij dan weer lekker wakker is
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 19:19:26 #20
81992 Githa
pi_27652442
ik mocht om 24.00 ook altijd even met Jordy knuffelen ...lekker slapend knuffelen ze goed mee maar dat mag nu ook niet meer.

Ik kijk ook echt op de klok ...ohw tis 24.00, ik mag niet

Julius en Dylan dat klinkt gezond ohw Maxim jij ook trouwens...ik hoop dat Jordy nu ook ff een rust pauze qua groei heeft ingelast hoor.... het ging even wel heel erg hard.
pi_27654876
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
He Daantje, wat lief dat je het vraagt. Met Julius gaat het super! Het is een heel vrolijk, druk en wild mannetje. Morgen is ie 8 weken alweer!!! Hij woog bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau 4800gram en was 57 cm lang. Hij was toen al bijna 1200 gram aangekomen, hihaaaaaa!!! De borstvoeding gaat perfect (waar ik heel heel blij om ben!) Volgende week gaan we voor de tweede keer en ik heb zo'n vermoeden dat meneer weer flink gegroeid is, want hij past echt niets meer uit z'n eerste garderobe. Hollands glorie zeg maar....
Het is echt een kleine, lieve held en iedere dag wordt het leuker, het moeder zijn, vind ik. Julius wordt echt steeds meer een karaktertje en dat is zoooo leuk om te zien. Het grappige is ook dat ik de hele zwangerschap zei dat ik het liefst een meisje wilde en nu ben ik elke dag weer zo blij met een jongetje! Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
Kortom; het gaat hier goed!
Met jullie? Heb je het druk? ben je aan het genieten? Ben benieuwd!
Wat goed dat het zo lekker gaat met jullie! lekker gevoel is dat he? dat het gewoon "loopt". Ik liep me in het begin best wel druk te maken over allemaal kleine stomme dingen en nu gaat het echt allemaal vanzelf.. echt heerlijk, net alsof ik nog nooit iets anders heb gedaan dan moedertje spelen zal wel weer veranderen, maar op dit ogenblik is het geweldig. Dus jullie zijn gewoon lekker met zn drietjes aan het genieten van het nieuwe gezinnetje! Heel goed, en ook een hele geruststelling dat de bv allemaal goed gaat! Hij is lekker aangekomen als ik dat zo lees! Krijgt ie ook al van die lekkere spekbenen??

Ik heb ook echt iedere keer dat gevoel van "nu is ie op zn leukst" en dan een maandje later denk ik weer "nee, nu is ie echt het leukste" en zo loop ik nu zeg maar al bijna 4 maanden. Het blijft gewoon steeds leuker worden en je krijgt ook steeds meer zoveel liefde terug van zo´n kleintje! Maar de tijd gaat zo ontzettend snel.. af en toe schrik ik er wel van hoor!

Hier gaat alles echt prima! Hij slaapt snachts als een prinsje door en het is echt een heel erg makkelijk mannetje wat erg is meegenomen. Het enige wat even ietsje minder gaat is dat ie niet wil gaan slapen overdag ondanks dat ie echt supermoe is.. dan is het even een gilhuilchago periode en dan valt ie van moeheid in slaap. En als ie dan wakker word krijg ik weer een hele grote dus ik denk dat dit even een periode is...

Maxim al weer bijna 10 kilo! Doe je goed knul! Ik merk ook inderdaad wel dat de groeispurt van het begin een beetje aan het afnemen is (gelukkig).. spekkies zijn lekker maar een marshmellowmannetje is nou ook weer niet erg aantrekkelijk

Wat jullie hebben met het missen is hier ook heel herkenbaar hoor. Maar dat komt ook omdat Dylan snachts echt superlang slaapt.. dan ben ik blij als ik m de volgende ochtend weer zie.. .vooral als ik dan zo´n big smile krijg en ie zn handjes en armpjes naar me uitsteekt zodat ik m oppak

[ Bericht 5% gewijzigd door DaanBanaantje op 05-06-2005 20:47:32 ]
  zondag 5 juni 2005 @ 21:03:17 #22
105888 renzell
pi_27655530
Wat fijn dat jij er ook zo van aan het genieten bent! Dat zorgen maken om kleine dingetjes heb ik nog steeds wel een beetje, maar het gaat me iedere dag weer makkelijker af en ik kan me goed voorstellen dat het over een maandje ofzo echt als vanzelf gaat. Julius begint inderdaad inmiddels wat lekkere vetreserves te krijgen zo hier en daar, lekker hoor. Ik wil er vaak een hapje van nemen!
Wat fijn trouwens dat Dylan zo goed doorslaapt. En wat schattig dat ie z'n armpjes naar je uitstrekt om zich op te laten pakken!
  zondag 5 juni 2005 @ 21:17:48 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27656025
Daan, geloof me.... De komende jaren denk je weer elke maand "leuker dan dit wordt het niet" .. en de maand erop denk je dat weer

(ik heb dat nu al 15 maanden lang en als ik anderen lees hier, blijft dat nog wel ff zo )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel zondag 5 juni 2005 @ 21:23:13 #24
2628 Karin
pi_27656249
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
Daan, geloof me.... De komende jaren denk je weer elke maand "leuker dan dit wordt het niet" .. en de maand erop denk je dat weer

(ik heb dat nu al 15 maanden lang en als ik anderen lees hier, blijft dat nog wel ff zo )
Volgens ET zeg ik dat wel elke maand hier Maar inderdaad het is elke maand weer leuker ookal denk je dat dat echt niet kan.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:25:34 #25
105888 renzell
pi_27656341
Fijn vooruitzicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')