Dat maakt voor het verhaal niet uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Deze TT hebben we (ongeveer) al eens gehad..
Dat staat nog op de oude server.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:21 schreef Croupouque het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat beloningssysteem?
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:21 schreef Croupouque het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat beloningssysteem?
quote:We gaan nog in overleg met anderen om te kijken of we daar ook prijzen aan kunnen verbinden. Ik noem als voorbeeld een tagje achter je naam.
Tja, dan zit jij geramd!quote:
Damn.quote:
Dat kan je nu zelf lamlazerquote:Op zondag 5 juni 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn. [afbeelding]
Anyway.
Ik wil cerrors topic voordragen voor.............. euh.....dat ene..........oh nee...... euh...voor..... "leuk topic"
BBBquote:Op zondag 5 juni 2005 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan je nu zelf lamlazerJij bepaalt nu de TTT's.
quote:
Helemaal mee eensch!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Ja hoi.
Kunnen jullie misschien antwoord geven op Croups en cerrors vraag?
Of is dat teveel gevraagd?
Hey, daar is dit topic toch voor?quote:
Maar moeten ze niet reageren in dit topic met oninteressante zaken.quote:
Gaan jullie überhaupt nog wat veranderen aan/in ONZ?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:30 schreef Ruis het volgende:
nee, je krijgt geen (extra) tagje
Nofi hoor, maar je bent wel een verdomd grote loser als je uitsluitend topics gaat openen in de hoop er een tagje mee te verdienen...quote:Op maandag 6 juni 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
ONZ blijft dus lekker hangen waar het is.
Nou top. ik zal nog eens een topic openen.
Nee daar gaat het mij niet om.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar je bent wel een verdomd grote loser als je uitsluitend topics gaat openen in de hoop er een tagje mee te verdienen....
Euuuh, je hebt geen verandering gezien in het modden op ONZ na de invoering van die nieuwe regels?quote:Op maandag 6 juni 2005 02:08 schreef cerror het volgende:
Nee daar gaat het mij niet om.
Het gaat me er wel om dat al die onz mods staan te schreeuwen als plattelandswijven maar er helemaal niets gebeurd.
Athans volgens de nieuwe regels van havoc.
Het zijn de regels van alle onzin mods, dat ik het gepost heb, zegt in principe niets.quote:
Komop, er word nog meer gebaggerd dan eerst.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, je hebt geen verandering gezien in het modden op ONZ na de invoering van die nieuwe regels?
Ok ok, maar dan komt er nog geen ene fuck van.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het zijn de regels van alle onzin mods, dat ik het gepost heb, zegt in principe niets.
Krijg je als:quote:Op maandag 6 juni 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, er word nog meer gebaggerd dan eerst.
En de slotjes duren ook even.
Dat de mods even weinig tijd hebben getuigd maar weer.
Help dan ff mee met gastslotjes man.
Ontspan...quote:Op maandag 6 juni 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok ok, maar dan komt er nog geen ene fuck van.
No-offense.
Zeg dat dan tenminste.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Krijg je als:
- ik op vakantie ben
- Muus door haar rug gegaan is
- Ruis wat minder aanwezig is.
Of je neemt je verantwoordelijk als user en geeft ff een topic report?quote:Op maandag 6 juni 2005 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dat dan tenminste.
Ach, ik zie gewoon teveel baggertopics open (en ja dat klinkt hypocriet)
En als dat het geval is, huur dan een gastmodje?
Ik heb yvonne een paar keer geroepen... hielp niet echtquote:Op maandag 6 juni 2005 02:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Of je neemt je verantwoordelijk als user en geeft ff een topic report?
Dank.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:18 schreef Havoc het volgende:
[afbeelding]
dat mooie knopje aan de bovenkant.
Ik heb net een nieuwe baan, dus qua gastslotjes kan ik ook weinig doen...quote:Op maandag 6 juni 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
Komop, er word nog meer gebaggerd dan eerst.
En de slotjes duren ook even.
Dat de mods even weinig tijd hebben getuigd maar weer.
Help dan ff mee met gastslotjes man.
Ban me maar, dat wil je toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
Hé Ilona, ga eens ff heel snel kappen met dat gekut.
Euuuh, zo'n 12 nietszeggende kutposts in het FB topic en doorgaan ondanks waarschuwingen, wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 juni 2005 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik heb eigenlijk heel weinig gedaan toch?
Die ilona is een kloon van 1 of andere gozer.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:44 schreef SlimShady het volgende:
is Ilona nu eindelijk geband?
Nee alsof toestaan zo'n goed alternatief isquote:Op maandag 6 juni 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
Die ilona is een kloon van 1 of andere gozer.
Ban dat, en er komt wel een ander.
Is het ook, maar als je jezelf al druk maakt om 1 post ben je imo een postopkrikkerquote:Op maandag 6 juni 2005 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het namelijk nogal flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |