Ikke ikkequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We gaan zsm even loten. Uitslag volgt snel!
Iedereen haat mij altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij zal je vast niet over het hoofd zien
Echt hé? Tis toch zo'n corrupt zooitje hier op het examenforum !!quote:
quote:
Check mijn topic in V&Aquote:
Idd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Youssef het volgende:
Dit suckt man, doe dan ook niet mee.
Waarom niet?quote:
Nee, want anderen hadden hem gratis kunnen winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb mn prijs. Nu bied ik 'm aan, in ruil voor iets waar ik meer aan heb. Zo'n gamer ben ik niet.
Nu heeft iemand anders van fok! alsnog dit spel, voor een lagere prijs dan in de winkel.
All happy![]()
En nu heb ík 'm gratis gewonnen. En nu ruil ik 'm tegen iets waar ik zelf meer aan heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want anderen hadden hem gratis kunnen winnen.
Als je de prijs niet wilt, moet je ook niet meedoen.
Naja, dan lijkt het een klein beetje alsof we al die moeite voor niets doen. Het geeft gewoon een beter gevoel als de prijs ook gewaardeerd wordt. Ik denk dat de reageerders daar mee in hun maag zitten.quote:
Dat je er dan iemand anders graag blij mee wilt maken vind ik een goede zaak.quote:Ik heb mn prijs. Nu bied ik 'm aan, in ruil voor iets waar ik meer aan heb. Zo'n gamer ben ik niet. Nu heeft iemand anders van fok! alsnog dit spel, voor een lagere prijs dan in de winkel.
All happy![]()
Okay, ik snap het standpunt wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Naja, dan lijkt het een klein beetje alsof we al die moeite voor niets doen. Het geeft gewoon een beter gevoel als de prijs ook gewaardeerd wordt. Ik denk dat de reageerders daar mee in hun maag zitten.
[..]
Dat je er dan iemand anders graag blij mee wilt maken vind ik een goede zaak.![]()
Profietsgejat aan alle winnaars
![]()
Zoek jij überhaupt een keer de kassa op.quote:
Het maakt helaas de site op de lange duur kapot, maar het is inderdaad je eigen keuze te de doen en laten met je prijs wat je wilt. Uiteraard raad ik je wel ten zeerste aan goed de openingspost en het felicitatiebericht op FOK!games te lezen (en de FAQ van fok!games) voor je dit soort dingen doet, maar dat is verder aan jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat sponsors hier heel erg van balen en dus volgende keer mogelijk geen prijzen ter beschikking stellenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Skv het volgende:
Hoezo maakt het de site kapot dan?
An sich niet onverstandig. Zeker niet wanneer je nou eindelijk de felicitatiepost goed leest, want dan zul je ontdekken dat de prijs helemaal niet de game is maar een verrassingspakket.quote:
Was beetje voorbarig en asociaal bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
An sich niet onverstandig. Zeker niet wanneer je nou eindelijk de felicitatiepost goed leest, want dan zul je ontdekken dat de prijs helemaal niet de game is maar een verrassingspakket.
Ik heb meer kassa's gevuld dan jij ooit zal doen in je leven boekenwurmquote:
Ik heb niet eens meegedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef Skv het volgende:
Ik ben toch al uitgekotst door deze community
Niet dat ik meer zit.
Als die Youssef ofzo zelf had gewonnen, was t allemaal prima geweest.
Nu verliest ie een keer een gaat ie lopen huilen
En jij hebt niks!quote:
We verwachten nu wel een foto in het "pimp hier met je pen" topicquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag cadeau binnen, zon ubervette pen van de Sims2 komt altijd van pas idd
Nogmaals thnx FOK!
Sorry heb mn cam uitgeleend aan mn zus .. dus dat duurt weer 3 weken voordat je die terugzietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
We verwachten nu wel een foto in het "pimp hier met je pen" topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |