Graag gedaan Z, volgende keer ook een vraag van jouw hand hequote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Z het volgende:
Overigens, alle vraagstellers bedankt voor de vragen, en Biggie bedankt voor de supervisie
OK Prep, dat zijn er 5 goed, te weinig om punten mee te verdienen, maar niet slecht. En een extraquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef bigshadow het volgende:
GLO vraag
1= Jimi Hendrix
2= Frank Zappa
3= Keith Richard
4= Iggy Pop
5= Elvis Presley
6= Bob Marley
7= Neil Young
8=
9= George Harrison
Uitvoerende: JD Kroeske
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef GLO het volgende:
[..]
OK Prep, dat zijn er 5 goed, te weinig om punten mee te verdienen, maar niet slecht. En een extra [afbeelding] voor het herkennen van George Harrison. Als enige!
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef bigshadow het volgende:
belsen oeoe vraag:
The 1,2,3's - Whoo hoo
Conclusie:quote:1 Belsen
de captain wenst iedereen een leer-ame vierhonderd!!
Maar waarschijnlijk had ik die andere Z voor Z moeten wegstrepen.![]()
2 Sack Blabbath
De oplossing van de kapitein z'n vraag is:
'de captain wenst iedereen een leerzame vierhonderd!!'
3 Diaan73
Reactie en oplossing doorstreeppuzzel Captain_Redbeard(?):
De captain wenst iedereen een leerzame vierhonderd!!
Daar had ik ook iets ingevuld, als de 1,2,3,4,5's. Geen idee waarom, want dat het de 5,6,7,8's zijn wist ik zeker wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zijn dus de 5,6,7,8's
no offence maar vind het gewoon grappig
De anagrammenvraagquote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef bigshadow het volgende:
De altijd vervelende anagrammen, deze keer aangeleverd door Peaceman
1 Gambolputty
Artiesten:
1: Robert Johnson
2: Public Enemy
6: Urban Dance Squad
Albums:
Sorry....
Bonus:
3: Simply Red
5: Arthur Brown?
2 Dolle_Hond
simply red
3 Berkery
De artiesten:
jbrt ooreohsnn (9) ROBERT JOHNSON
De bonus:
byrstr det THE BYRDS
irpled yms - SIMPLY RED
4 GLO
1. Robert Johnson - H - King Of The Delta Blues Singers - B
2. KT Tunstall - L - Eye Of The Teleascope
3. Public Enemy - C - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back - E
4. Captain Beefheart - C - Trout Mask Replica - R
Andere anagrammen niet meer aan toegekomen
bonusdingen ook niet meer dus... :’(
Dat vond ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:19 schreef Berkery het volgende:
byrstr det
Toch nog knap dat ik daar The Byrds in zie, er zit geeneens een H in
Dit had ik dus echt niet verwacht..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
[.knip.]
GLO +3![]()
![]()
![]()
Gambolputty + 2![]()
![]()
Berkery +1![]()
eervolle vermelding Dolle Hond![]()
Tja ik denk dat de vraag te moeilijk was en dat daardoor mensen afgehaakt zijn om er energie in te steken. Zoals ik al zei... ik heb onderschat hoe moeilijk hij was....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dit had ik dus echt niet verwacht..![]()
Dom dat ik Ocean Colour Scene niet zag, die zaten nota bene in mijn eigen vraag![]()
Tja, ik dacht het inmiddels wel aardig te kunnen inschatten en heb gekozen voor lange (vond ik) fragmenten van redelijk bekende nummers en had verwacht dat er meer geraden zou worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ik heb onderschat hoe moeilijk hij was....![]()
Ik heb bij jou vraag 2 domme fouten (Everly Brothers en Selling the drama) gemaakt, maar dan nog was ik never eerste geworden. Wist er toch wel een paar niet. Vooral Helden was echt een Oh Ja, maar die had ik dus verkeerd met Shawn Mullins....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tja, ik dacht het inmiddels wel aardig te kunnen inschatten en heb gekozen voor lange (vond ik) fragmenten van redelijk bekende nummers en had verwacht dat er meer geraden zou worden.
Op naar 500 dus maar
Het grappige is dat ik ze helemaal niet zo moeilijk vond. Tot mijn verbazing mag ik wel zeggen, omdat ik er meestal weinig van bak in de gewone Trivia-topics. Het geheim bleek 'm te zitten in een goede manier om met de letters te schuiven: op de computer ipv op papier, wat ik eerder altijd deed. En er echt voor gaan zitten en de tijd nemenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
De anagrammenvraag
Allereerst wil ik de mensen bedanken die bij deze vraag een poging hebben gedaan.Ook voor mijn vraag gold dat ik de moeilijkheidsgraad onderschat heb. Volgende keer zal ik hier rekening mee houden ALS ik weer een anagrammenvraag mocht gaan stellen.
Die 'a' was wel essentieel ja, maar die twee 't's zijn goed hoor; 't is Barrett niet Barret.quote:De bonusanagrammen:
Syd Barret (ik heb gezien dat ik hier een t teveel had en een a te weinig, sorry!)
quote:ik heb van GLO begrepen dat er meer foutjes in de anagrammen zaten. Nu ik het anagrammenprograma weet te vinden, zal dit als het goed is niet meer voorkomen
Jammer dan dat je geen tijd had, had wel willen zien of je ze allemaal had weten te ontcijferen en vooral of je ook de anagram had op weten te lossen van de losse letters..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef GLO het volgende:
Het grappige is dat ik ze helemaal niet zo moeilijk vond. Tot mijn verbazing mag ik wel zeggen, omdat ik er meestal weinig van bak in de gewone Trivia-topics. Het geheim bleek 'm te zitten in een goede manier om met de letters te schuiven: op de computer ipv op papier, wat ik eerder altijd deed. En er echt voor gaan zitten en de tijd nemenM.a.w. als ik meer tijd had gehad, had ik de rest ws. ook ontcijferd
Oopsquote:Die 'a' was wel essentieel ja, maar die twee 't's zijn goed hoor; 't is Barrett niet Barret.
Dat denk ik dus wel ja, behalve dan wellicht het album van Ocean Colour Scene, want dat ken ik niet. Maar goed, da's makkelijk praten achteraf...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer dan dat je geen tijd had, had wel willen zien of je ze allemaal had weten te ontcijferen
Daar ben ik minder zeker van. Als je niet weet waar je naar moet zoeken wordt het volgens mij al een stuk lastiger. En Charlie Brown is wel de laatste die ik verwacht had.quote:en vooral of je ook de anagram had op weten te lossen van de losse letters..
Ach de grap daarvan was natuurlijk de link met mijn usericoon....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel ja, behalve dan wellicht het album van Ocean Colour Scene, want dat ken ik niet. Maar goed, da's makkelijk praten achteraf...
[..]
Daar ben ik minder zeker van. Als je niet weet waar je naar moet zoeken wordt het volgens mij al een stuk lastiger. En Charlie Brown is wel de laatste die ik verwacht had.
Ja, dat begrijp ik. Sterker nog, ik heb al een tijdje een vraag over die link klaarstaan. Die kan ik nu dus wel gevogelijk wegmikken...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach de grap daarvan was natuurlijk de link met mijn usericoon....![]()
oops.... sorry....alhoewel is wel makkelijk scoren dan voor mij misschien? Mits ik online ben...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Sterker nog, ik heb al een tijdje een vraag over die link klaarstaan. Die kan ik nu dus wel gevogelijk wegmikken...
Dat was dan leuk geweest om te zien ja, of jij het had geweten. Misschien doe ik het in de toekomst nog wel eens, maar dan anders.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
oops.... sorry....alhoewel is wel makkelijk scoren dan voor mij misschien? Mits ik online ben...
ben benieuwdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat was dan leuk geweest om te zien ja, of jij het had geweten. Misschien doe ik het in de toekomst nog wel eens, maar dan anders.
Idd, een mooie editie is dit dus geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Berkery het volgende:
Da's een hoop meer punten (en deelnemers!) dan vorige keer: Fok! Muziek Trivia deel CCC![]()
Daar sluit ik mij volmondig en ten overvloede bij aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
speciale dank aan bigshadow voor de enorme klus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |