M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:51 schreef Stuart het volgende:
Hopenlijk komt er een deel II van Gewoon Jan Smit![]()
Ik heb álle afleveringen gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...
Wat heeft je zusje?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...
Ik niet allemaal... Zo nu en dan kijk ik wel een stukje mee...quote:
dystrofiequote:
zenuwbaanaandoeningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die termen, wat houdt dat in, als ik dat mag vragen?
Nu pas?? hier 6 uur geleden alquote:
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje postenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
Meld voortaan even als die vol is, ik bleef maar wachten
Rest van je leven iddquote:
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken hadquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje posten![]()
Zwaait ookquote:
Volgende TT: ,,Bengeltje, hier zijn wij!"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje posten![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken had
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken had
hier was het 4 uur, dus dat is 6 uur geledenquote:
Het is dus erfelijk ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rest van je leven idd
Omdat het al op een vroege leeftijd geconstateerd is (haar geval had ze het op haar 8e voor het eerst, mijn geval 20e), als het op een leeftijd van rond de 40 ontstaan was, dan was het mss niet chronisch...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
hier was het 4 uur, dus dat is 6 uur geleden
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen postenquote:
Over het ontstaan is niets bekend... Maar m'n zusje en ik hebben dezelfde 'variant' dus waarschijnlijk wel wat erfelijks...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus erfelijk ?
sorry, wil me er niet zomaar inmengen
Heel liefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen posten
er past vast nog wel een post in het vorige topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen posten
MutZquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rest van je leven idd
Omdat het al op een vroege leeftijd geconstateerd is (haar geval had ze het op haar 8e voor het eerst, mijn geval 20e), als het op een leeftijd van rond de 40 ontstaan was, dan was het mss niet chronisch...
It sucks dat in iedergevalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Over het ontstaan is niets bekend... Maar m'n zusje en ik hebben dezelfde 'variant' dus waarschijnlijk wel wat erfelijks...
Klinkt stom, maar op een gegeven moment 'wen' je er soort aan...quote:
daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar op een gegeven moment 'wen' je er soort aan...
tsssssquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel lief![]()
Maar een beetje laat he MutZ![]()
grapje
Het sucks idd... M'n zusje ligt vanwege haar dystrofie nu al 2,5 week in het ziekenhuis... De bedoeling was in eerste instantie ongeveer 5 dagen...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent ook vaak lief hoor
* Bengeltje Renesite knuffel geeft
Wat heb ik vanmiddag uren lang gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoi Renesite. Geen SC vandaag ? (Sim City = SC)
Zie m'n sigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een bitchsje ben je![]()
ga ik nu te ver?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een bitchsje ben je![]()
ga ik nu te ver?
quote:<gr8w8|Sjaggie> Bitch
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het sucks idd... M'n zusje ligt vanwege haar dystrofie nu al 2,5 week in het ziekenhuis... De bedoeling was in eerste instantie ongeveer 5 dagen...
Nou, dat zou knap zijn, maar wel een serieuze vooruitgangquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar op een gegeven moment 'wen' je er soort aan...
Het was dat de rest er niet meer bij kon, anders had die er van nog 3 mensen gestaan...quote:
Populairquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het was dat de rest er niet meer bij kon, anders had die er van nog 3 mensen gestaan...
Ze krijgt nu medicijnen per infuus en reageert daar maar langzaam op... Maar ze reageert wél, dus daarom gaan ze ermee door...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Geen woorden voor.
Waarom zo lang, oke voor de pijn en zo ,maar als de schatting eerst 5 dgn was en nu 2,5 week ?
ik ook nietquote:
owww getver, da's heel naar....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het sucks idd... M'n zusje ligt vanwege haar dystrofie nu al 2,5 week in het ziekenhuis... De bedoeling was in eerste instantie ongeveer 5 dagen...
Oke, dan ga ik maar over de grens, eens moet je de stap wagenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zie m'n sig
Oh ja, bitch is my third name (evil my second)
En je gaat veeeeeeel te ver
ik ook nietquote:
malitol infuus ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze krijgt nu medicijnen per infuus en reageert daar maar langzaam op... Maar ze reageert wél, dus daarom gaan ze ermee door...
Ze reageert erop dat is weer mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze krijgt nu medicijnen per infuus en reageert daar maar langzaam op... Maar ze reageert wél, dus daarom gaan ze ermee door...
ik heb de afgelopen periode behoorlijk wat gezeik over me heen gehad, maar dat heeft me wel gevormd tot wat ik nu ben... Je leert ermee omgaan, het is niet altijd makkelijk, maar je moet gewoon door... Soms denk je: meer kan ik niet hebben, maar als er dan weer wat gebeurt, dan zet je je schouders eronder en ga je gewoon door...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat zou knap zijn, maar wel een serieuze vooruitgang![]()
mannitolquote:
Ik vraag het eigenlijk odm.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb ik vanmiddag uren lang gedaan![]()
Loop nogsteeds met verlies
Stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik maar over de grens, eens moet je de stap wagen![]()
Dan gil ik welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze reageert erop dat is weer mooi![]()
als je het er niet meer over wil hebben, gillen he![]()
ow ja dat was het, ik was een beetje fonetisch bezig. Gelukkig slaat het wel aan, anders wordt het helemaal een vervelende aandoening.quote:
Jij bent zo'n goed wijffie!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen periode behoorlijk wat gezeik over me heen gehad, maar dat heeft me wel gevormd tot wat ik nu ben... Je leert ermee omgaan, het is niet altijd makkelijk, maar je moet gewoon door... Soms denk je: meer kan ik niet hebben, maar als er dan weer wat gebeurt, dan zet je je schouders eronder en ga je gewoon door...
je zat wel een eind in de goede richtingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow ja dat was het, ik was een beetje fonetisch bezig. Gelukkig slaat het wel aan, anders wordt het helemaal een vervelende aandoening.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n goed wijffie!!!
Als je rug niet zo rot was, knuffelde ik je plat![]()
Het kan soms snel gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef AMD64 het volgende:
5 minuten dit topic vergeten en bijna weer een nieuw deel
zinvol reageren in een serieus topic is tofquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef AMD64 het volgende:
5 minuten dit topic vergeten en bijna weer een nieuw deel
mijn vrouw heeft het ook gehad, maar dat is alweer 11 jaar geleden, dus de precieze naam was me ene beetje ontschoten..quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n goed wijffie!!!
Als je rug niet zo rot was, knuffelde ik je plat![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
zinvol reageren in een serieus topic is tof
Ook vanwege dystrofie??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft het ook gehad, maar dat is alweer 11 jaar geleden, dus de precieze naam was me ene beetje ontschoten..
Ik besef me nu net wat mailtol is: dat is een van de weinige zoetstoffen die mijn meiden wel mogen hebben..
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
zinvol reageren in een serieus topic is tof
ik ook iets wat daar op lijkt.quote:
ja, post-operatieve dysrofie, na het plaatsen van kunststof enkelbanden, diew waren door de prednison naar de filistijnenquote:
Gewoon alle liedjes op die CD zijn leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook iets wat daar op lijkt.
*Jan Smit.com opzet
Is het echt een aanrader?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon alle liedjes op die CD zijn leuk![]()
![]()
het is een leuke cd. Zonder jou trouwens ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
post-traumatische dystrofie heet datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, post-operatieve dysrofie, na het plaatsen van kunststof enkelbanden, diew waren door de prednison naar de filistijnen
Ik heb hem nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Was dat niet Boudewijn de Groot??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef buzzer het volgende:
Dude, hoe heette die zanger ook alweer waar jij zo gek op was, ik kan er niet meer opkomen..
Frans Bauer?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef buzzer het volgende:
Dude, hoe heette die zanger ook alweer waar jij zo gek op was, ik kan er niet meer opkomen..
getver, daar ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
post-traumatische dystrofie heet datheb ik ook, maar vanwege m'n leeftijd is het vrijwel zeker chronisch... Schijnt er ook mee te maken te hebben dat ik de zenuwdystrofie heb in de pijnvariant en niet de zwellingsvariant...
lol nee, het was engels...quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is een leuke cd. Zonder jou trouwens ook
die heb ik nog niet, maar dat gaat ook wel goedkomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Op eigen benen is ook een leuke CD![]()
tot zoquote:
Het gooit momenteel m'n leven een beetje overhoop, maar ik ga er gewoon voor en laat me niet klein maken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
getver, daar ben je mooi klaar mee
Jeetje joh, dat gun ik niemand en jou zeker niet...
tot straksquote:
Ga je mee?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heu
Drink het weg
vrijdag avond
bieren in de kroeg
Jij bent nu werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
En weer snel terug
Waren met veel man (7) dus winkel snel op orde
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen periode behoorlijk wat gezeik over me heen gehad, maar dat heeft me wel gevormd tot wat ik nu ben... Je leert ermee omgaan, het is niet altijd makkelijk, maar je moet gewoon door... Soms denk je: meer kan ik niet hebben, maar als er dan weer wat gebeurt, dan zet je je schouders eronder en ga je gewoon door...
quote:
even een groepsknuffelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het gooit momenteel m'n leven een beetje overhoop, maar ik ga er gewoon voor en laat me niet klein maken...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
i...
can...
resist...
Geen zwaaiertje
Maar toch: hoi
lievquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
i...
can...
resist...
Geen zwaaiertje
Maar toch: hoi
slaap lekkerquote:
Hoi DKquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik weer.
Ik zie het gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef buzzer het volgende:
MutZ, je avatar doet het niet..
Dat noem ik geen weekendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Weekend idd, ik ga ff me pyjama aantrekken.
was net hier ook stuk; misschien hikje ofzo, want hij doet het weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef buzzer het volgende:
MutZ, je avatar doet het niet..
Lekker comfyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Weekend idd, ik ga ff me pyjama aantrekken.
ja ik zie het hier ook weer inmiddels.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
was net hier ook stuk; misschien hikje ofzo, want hij doet het weer
Dacht je zeker dat het aan je pc lag hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja ik zie het hier ook weer inmiddels.
Blij dat ik niet de enige was
Dat moet een mens goed gebruiken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga nog niet slapen.![]()
Maar lekker confortable idd..
Welterusten dolle_hond, misschien tot morgenavondquote:
Ik nog lang nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef Renesite het volgende:
Ik zie wel wanneer ik trusten zeg, nog geen zin in
ik ben er morgenvroeg weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten dolle_hond, misschien tot morgenavond![]()
ik draag al 20 jaar geeb pyjama meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef dolle_hond het volgende:
pyama is voor in bed of ochtend
al tijdn geen pyama meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef dolle_hond het volgende:
ik was even bang dat mijn cache weer bleef hangenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht je zeker dat het aan je pc lag he![]()
Die heb ik alleen in de winter aan in bedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef dolle_hond het volgende:
al 31 jaar niet meer...quote:
Gelukkig niet. Ga je je pc opnieuw installerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja ik zie het hier ook weer inmiddels.
Blij dat ik niet de enige was
"Gelukkig" lag het aan fok .quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik was even bang dat mijn cache weer bleef hangen
fok niet toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
"Gelukkig" lag het aan fok .
Hoe is het op msn ?
En wij gaan nog niet naar bed, nog langer niet, nog langer nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:11 schreef Renesite het volgende:
Ben nog lang niet moehoeeee
Weet ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
fok niet toch?
of biedt fok ruimte aan de crew voor hun avatars?
welterusten d_hquote:
Bij mij is het erg doodquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Renesite het volgende:
MSN is gezellig hier
aan iedereen. Je kunt gewoon avatars uploaden met de Iconmanager in je profielquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
fok niet toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet
Boeit me ook niet, zolang het maar niet aan buzzers pc lag![]()
ook voor ons hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
fok niet toch?
Ik ben eigenlijk best moequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je hoeft morgen niet werken hoor
Blijf gezellig!![]()
Vertel. Laat ons alles wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ergggg droog gesprek op lijn 1 hiero
ach, ik heb wel leuke gesprekjes gehad vandaag op de MSNquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ergggg droog gesprek op lijn 1 hiero
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach, ik heb wel leuke gesprekjes gehad vandaag op de MSN
en ik MSN praktisch nooit
daar verschillen de meningen overquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat lijkt me niet iets om te fotograferen
Och...quote:
Whaha. Geniaalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...
Ze ging weg en zei bef.. (bellen emailen faxxen)
OOOHOO toch nog over sex op het laatst he?
en toen wou ik dus als een kut puber uitleg hebben enzo :-X
Erggg niet boeiend ging het![]()
ik verras vaakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat had ik nou nooit van jou verwacht.
ik kom niet veel verder dan 2a3 gesprekjes in de maand (even het spoedoverleg achter de schermen daargelaten). Als jij dat ontkenningsfase wil noemen ken je me heel slechtquote:
Ik ken je ook heel slecht. Ik spreek je namelijk nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kom niet veel verder dan 2a3 gesprekjes in de maand (even het spoedoverleg achter de schermen daargelaten). Als jij dat ontkenningsfase wil noemen ken je me heel slecht
Overigens waren mijn gesprekjes van vandaag ook helemaal Fok gerelateerd
Dat wil ik óók hebben, ik hou van afwisselingquote:
Ik heb er genoeg hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik óók hebben, ik hou van afwisseling![]()
Jij moet eens in de randstad komen, en zo vele met jouquote:
okequote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet eens in de randstad komen, en zo vele met jou![]()
Staat niet vind ik.quote:
ja daar is dat topic ook een beetje voor bedoeld, of leuke getal combinaties als 34567quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het is inderdaad irritant. Mag 500 tallen wel?
Een NL-shirt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat niet vind ik.
Jonge uit mijn klas had wel een tof oranje polo aan vandaag, duur ding geloof ik. wel tof!
Oranje is ook tofquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat niet vind ik.
Jonge uit mijn klas had wel een tof oranje polo aan vandaag, duur ding geloof ik. wel tof!
Hallo, daar ben ik nog lang nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja daar is dat topic ook een beetje voor bedoeld, of leuke getal combinaties als 34567
Goooooi 't maar over de balkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik morgen ook maar even naar de kapper![]()
![]()
Ik blijf dan liever hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet eens in de randstad komen, en zo vele met jou![]()
Lacoste geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Excuses
Stuart. Ben je nog een beetje wakker![]()
Niet te kort hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik morgen ook maar even naar de kapper![]()
![]()
weekje of 3/4 gok ikquote:
Nee, maar nu is het bovenop net even te langquote:
Nouhouu, klier niet zoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja. dan verwacht je iets, dus dan is het geen verrassing meer
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar nu is het bovenop net even te lang![]()
Ik zal er aan denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff slapen
en mag de volgende iets zijn als
"GCSC - Prepare, my friends, to follow me"
Wiezo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff slapen
Welterusten Flashquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff slapen
Gewoon, vond ik vet klinken, eigenlijk al meteen na "If I die before I wake"quote:
welterustenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff slapen
ik heb toch zeker nog 2 cm woelbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Minder om met de handen door te woelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |