M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:51 schreef Stuart het volgende:
Hopenlijk komt er een deel II van Gewoon Jan Smit![]()
Ik heb álle afleveringen gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...
Wat heeft je zusje?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje is er echt helemaal verslaafd aan, ik denk dat ze in het ziekenhuis wel heeft liggen kijken...
Ik niet allemaal... Zo nu en dan kijk ik wel een stukje mee...quote:
dystrofiequote:
zenuwbaanaandoeningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die termen, wat houdt dat in, als ik dat mag vragen?
Nu pas?? hier 6 uur geleden alquote:
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje postenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
Meld voortaan even als die vol is, ik bleef maar wachten
Rest van je leven iddquote:
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken hadquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje posten![]()
Zwaait ookquote:
Volgende TT: ,,Bengeltje, hier zijn wij!"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen volgende keer speciaal voor jou door het slotje posten![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken had
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het iets met Nazi's te maken had
hier was het 4 uur, dus dat is 6 uur geledenquote:
Het is dus erfelijk ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rest van je leven idd
Omdat het al op een vroege leeftijd geconstateerd is (haar geval had ze het op haar 8e voor het eerst, mijn geval 20e), als het op een leeftijd van rond de 40 ontstaan was, dan was het mss niet chronisch...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
hier was het 4 uur, dus dat is 6 uur geleden
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen postenquote:
Over het ontstaan is niets bekend... Maar m'n zusje en ik hebben dezelfde 'variant' dus waarschijnlijk wel wat erfelijks...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus erfelijk ?
sorry, wil me er niet zomaar inmengen
Heel liefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen posten
er past vast nog wel een post in het vorige topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu anders ook nog wel door een slotje heen posten
MutZquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rest van je leven idd
Omdat het al op een vroege leeftijd geconstateerd is (haar geval had ze het op haar 8e voor het eerst, mijn geval 20e), als het op een leeftijd van rond de 40 ontstaan was, dan was het mss niet chronisch...
It sucks dat in iedergevalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Over het ontstaan is niets bekend... Maar m'n zusje en ik hebben dezelfde 'variant' dus waarschijnlijk wel wat erfelijks...
Klinkt stom, maar op een gegeven moment 'wen' je er soort aan...quote:
daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar op een gegeven moment 'wen' je er soort aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |