Zeker deden ze dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Het is idd wel jammer van Federer
gaven ze elkaar wel een hand of heb ik dat nou gemist
Sorry, maar die jongen maakt weinig kans...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef mitt het volgende:
MARIANOOOOO PUERTAAAAAA VAMOS VAMOOOOOOOOS
Ik denk ook dat het een simpele overwinning voor Nadal wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sorry, maar die jongen maakt weinig kans...
Tis knap dat zeker ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:21 schreef mitt het volgende:
daar gaat het niet om
Puerta in de finale, onbeschrijfelijk
Nou, in Roland Garros komen er best vaak laaggeplaatste spelers in de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:21 schreef mitt het volgende:
daar gaat het niet om
Puerta in de finale, onbeschrijfelijk
Ja, maar Kuerten speelde toen tegen een Bruguera die al op zijn retour was, terwijl Puerta het moet opnemen tegen een man die in bloedvorm verkeerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Kuerten kwam ook uit het niets toen ie hier won.
ik hoop ook op een mooie finale, Maakt me niet zo uit wie er wint, als het maar geen walk over wordt.quote:
Ja, maar Kuerten won toen 3 5-setters achterelkaar van Muster, Medvedev en Kafelnikov...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar Kuerten speelde toen tegen een Bruguera die al op zijn retour was, terwijl Puerta het moet opnemen tegen een man die in bloedvorm verkeerd.
Mooi gezegd, mee eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:18 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoopte ook op Federer, maar ere wie eer toekomt.
Ik zei net tegen een vriend van me dat de toernooidirectie had besloten de trofee uit te reiken aan de winnaar van Federer-Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sorry, maar die jongen maakt weinig kans...
Ja, ik vond het moeilijk te geloven hoeveel fouten Federer maakte. "Massale off-day" lijkt me een goede omschrijving. Vooral die forehands. Hij deed me aan Edberg denken als die slecht speelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef twi het volgende:
Wanneer je 62 UE's slaat, verdien je 't ook niet in de finale te staan. Massale off-day van Federer vandaag, jammer. Dan maar Puerta supporteren
Nee inderdaad, knap van die jonge ondanks dat ik een grote t-ziekte-hekel aan spelers zoals hem heb (lees: Roddick, Hewitt). Gelukkig kan ik leven met de gedachte dat een Nadal in bloedvorm dus met de nodige moeite van een enorm slechte Federer heeft kunnen winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad jammer dat Federer z'n niveau niet haalde, maar dat doet natuurlijk niks af van de prestatie van Rafa Nadal.
Als je de manier waarop hij zichzelf oppept, bedoelt, snap ik de vergelijking met Hewitt. Maar Roddick gedraagt zich toch niet zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, knap van die jonge ondanks dat ik een grote t-ziekte-hekel aan spelers zoals hem heb (lees: Roddick, Hewitt).
Zit wat in.quote:Gelukkig kan ik leven met de gedachte dat een Nadal in bloedvorm dus met de nodige moeite van een enorm slechte Federer heeft kunnen winnen
Neen... Nadal liet Federer "slecht" spelen, net als in de 2 andere partijen die ze tegenelkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef twi het volgende:
Massale off-day van Federer vandaag
"slecht"? 62 *unforced* errors... Al vind ik wel dat Nadal blijkbaar wat spanning bij Federer teweegbracht. Maar daarvan was volgens mij niet alleen Nadal('s spel) de oorzaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef pum het volgende:
[..]
Neen... Nadal liet Federer "slecht" spelen, net als in de 2 andere partijen die ze tegenelkaar hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |