abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27622027
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is besmettelijk
ow, vandaar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:21:37 #77
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622035
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Wolkje het volgende:

[..]

ik vind het een beetje vermoeiend worden eerlijk gezegd.
Adviezen geven heeft geen zin, hij luistert toch niet.
Kritiek geven heeft ook geen zin, want dan ben jij degene die het verkeerd ziet, niet hij die misschien zou moeten veranderen. Waarom dan een topic? Ik zie het nut er niet meer zo van in.
Wolk, jij weet zelf toch ook dat je er aan toe moet zijn om de waarheid onder ogen te kunnen zien?
Ik ben ervan overtuigd dat dat bij Joey ook zal gebeuren tzt.
En hij zal er dan een harde dobber aan hebben.

Overigens, Petitlapin, ik vind het niet teveel krediet wat ik joey geef.
Ik meen het serieus dat hij het niet bewust zo zal doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:21:40 #78
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27622037
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het zit je in elk geval wel zo hoog dat je er met gemak een paar topics over vollult.

Leest ze mee trouwens?
Neej niemand in mn omgeving weet wie ik hier ben... Houden zo...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:23:32 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622092
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef Moonah het volgende:

Wat dus niet wegneemt dat hij er zich niet bewust van zou moeten worden.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:25:32 #80
88139 JoeyT
pi_27622153
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef Moonah het volgende:
En wat ik ook nog aan Joey wil zeggen:
Ik heb er op een of andere manier toch ook wel respect voor dat je je o zo foute gedrag zo durft te posten hier. Je probeert je er dan wel weer onderuit te lullen, maar je zet jezelf toch niet op je voordeligst neer hier. En wat ik ook wel knap vind is dat je je niet ui het veld laat slaan door wat cynische grapjes her en der.
Een échte borderliner zou allang ontploft zijn omdat hij/zij zich zo aangevallen voelt...
Dus er gloort hoop aan de horizon voor je wat dat betreft...
Hoewel, je schiet wel weer continu in de verdediging...
Da's ook wel erg BL'erig...
Dat ik het zo post doe ik ook expres tuurlijk zie ik in dat ik het fout doe. Ik vraag me alleen af waarom ik het doe. En daarom schiet ik in de verdediging. En sommige dingen zijn ook echt niet waar. Bv dat ik haar aan het lijntje wil houden, dat haar moeder haar manipuleert en vooral dat ze als zwak wordt afgestempeld... Ik weet ook wel dat ik geen borderliner ben, want dit is ook voor mij de eerste keer dat het zo'n zooitje is...
pi_27622170
quote:

Wolk, jij weet zelf toch ook dat je er aan toe moet zijn om de waarheid onder ogen te kunnen zien?
Weet ik wel, moonah, maar ik heb niet het gevoel dat Joey daar aan toe is op dit moment.
Hij schiet alleen maar continu in de verdediging.
En geloof me, ik ben ook niet heilig. Op het moment dat ik manipulatief bezig ben, ben ik ook niet de fijnste, dat weet ik hoor. En op dat moment vind ik het ook compleet gerechtvaardigd als ik bepaalde dingen roep of doe.

Ik denk alleen dat introspectie vanuit jezelf moet komen, ik denk niet dat het heel erg nuttig is as wij hier allemaal dingen gaan lopen te roepen als Joey alles voor zichzelf blijft rechtvaardigen.
pi_27622197
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat geeft ook niet klein konijn... Dat heb ik ook niet nodig. Vind t juist heel zinnig wat sommigen van jullie te zeggen hebben... Heleboel klopt maar het onderschatten van mn meisje is gewoon een punt dat niet klopt...
Ja maar Joe. Ze heeft borderline. En de manier waarop je nu met deze situatie omgaat doet haar geen goed. Of je haar nu onderschat of overschat maakt geen hol uit. Zij zal alles in deze situatie anders benaderen dan iemand die geen borderline heeft. En daar dien je rekening mee te houden, ergo, afstand nemen voor langere tijd.
pi_27622205
quote:

JoeyT is zich uitermate bewust van wat hij verkeerd heeft gedaan, en weet ook dat hij dit nog niet gaat opgeven, maandag is de start van zijn offensief. Hij is zich ook uitermate bewust van de impact die dit op het meisje zal hebben ( of hij hoopt toch op een zekere reactie)

in al zijn ijdelheid is hij er dan ook van overtuigd dat hij door een leuke mix van zulke acties haar nog lang genoeg warm kan houden, en zij nog een hele tijd geen interesse heeft voor andere mannen zal tonen.

Als hij denkt /hoopt beterschap te zien in haar psychologische conditie, of als hij zin heeft, slaat hij weer toe.

Met deze wetenschap leeft JoeyT nu, en het ontkennen heeft geen zin.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:33:05 #84
88139 JoeyT
pi_27622383
quote:

[..]

Ik doe t ook echt niet bewust en ik snap ook echt niet waarom ik bijvoorbeeld vreemd ga... Ik weet alleen dat t voortkwam uit de pijn die ik had. Waarom dan zoiets doen? Ik dacht heel simpel dat zo mijn pijn wel weg zou gaan

Ik zet dit hier niet voor niets neer. Als ik een goed gevuld topic wil hebben dan zorg ik wel voor een 'vreemdgaan' topic dat niet zo dicht bij me staat... Zoals bv in de singles slowchat...

Dit is een onderwerp dat me keihard raakt. Ik heb echt heel veel verdriet en snap ten eerste niet dat dat na zo'n relatief korte relatie zo diep kan liggen en ten tweede heb ik geen idee hoe ik t kan laten weggaan...

Ik word hier idd gezien als een keiharde klootzak, maar dat komt alleen maar omdat ik daarvoor heb gezorgd. ik kon jullie ook een ander beeld van me geven. Maar ik heb dit nodig om mn slechte kant te zien en kijken wat ik ermee doe. In het dagelijks leven ben ik juist iemand die anderen graag helpt. Ik kan niet alleen maar voor mezelf werken daarom werk ik ook in een verzorging tehuis. Ik word later niet super rijk, ookal heb ik een heel goed netwerk. Ik moet en zal iets betekend hebben voor mensen...

Waarom kan ik dan wel iemand waar ik van hou zo kwetsen??? Ik snap t niet...
pi_27622388
JoeyT = Tranceptor?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:35:10 #86
88139 JoeyT
pi_27622459
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef Modus het volgende:
JoeyT = Tranceptor?
Neejjjj doe hem dat niet aan

Mn avatar wilt niet weg
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:36:24 #87
82136 Xennia
gekroond
pi_27622501
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef JoeyT het volgende:
Het komt er op dit moment gewoon neer dat ik echt verward ben op dit gebied...
En dus ben je je realiteitsbesef een beetje kwijt. Je laat je flink meeslepen door de situatie. Vertrouw maar op mijn objectieve en academisch geschoolde blik
pi_27622506
Joey, ik vind je geen klootzak, ik vind wel dat je jezelf ziet als een slachtoffer van je eigen daden, en dat ben je niet. Als jij wil veranderen, zal je dat consequent moeten gaan doen. En dus ook als je pijn hebt. En stoppen met dat zelfmedelijden hoewel dat soms ook wel even heel fijn kan zijn
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:36:39 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622512
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

JoeyT is zich uitermate bewust van wat hij verkeerd heeft gedaan, en weet ook dat hij dit nog niet gaat opgeven, maandag is de start van zijn offensief. Hij is zich ook uitermate bewust van de impact die dit op het meisje zal hebben ( of hij hoopt toch op een zekere reactie)
Ik vind jouw oordeel te streng. Voor ons als buitenstaanders lijkt eea wellicht vooropgezet en doortrapt. Maar dat is imo niet de insteek van Joey. Hij zal denk ik oprecht het idee hebben haar met respect en liefde te behandelen. Jij overschat hem eigenlijk.
Ik ben het eens met Wolkje:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Weet ik wel, moonah, maar ik heb niet het gevoel dat Joey daar aan toe is op dit moment.
Hij schiet alleen maar continu in de verdediging.
<knip>
Ik denk alleen dat introspectie vanuit jezelf moet komen, ik denk niet dat het heel erg nuttig is as wij hier allemaal dingen gaan lopen te roepen als Joey alles voor zichzelf blijft rechtvaardigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moonah op 03-06-2005 22:38:28 (typo, alweer... :( .) ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:38:00 #90
82136 Xennia
gekroond
pi_27622560
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zij vroeg mij dus letterlijk "kan jij er op deze manier tegen" dus de situatie hoe die nu is... Kan ik er tegen dat ze t ene moment liefdevol is en t andere moment een zombie... Als ik daar tegen zou kunnen (en dus niet ga vervallen in bijv vreemdgaan) dan waren we nu bij elkaar...
Ik dacht dat het vreemdgaan er los van stond
Joey, Joey, je bent een vat vol tegenstrijdigheden
pi_27622607
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef Moonah het volgende:

Ik ben het eens met Wolkje:
[..]
<knip>
Alsof jij nooit manipulatief bent geweest

pi_27622622
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef Moonah het volgende:

Ik vind jouw oordeel te streng. Voor ons als buitenstaanders lijkt eea wellicht vooropgezet en doortrapt. Maar dat is imo niet de insteek van Joey. Hij zal denk ik oprecht het idee hebben haar met respect en liefde te behandelen. Jij overschat hem eigenlijk.
in het singletopic zegt hij gewoon wat ik hier zeg. Door de 8534534 gezichten die hij kan opstellen, komt hij hier weer helemaal anders over;
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:43:23 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622710
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Alsof jij nooit manipulatief bent geweest

Zeg.
Ik herken het daarom ook zo goed!

Dus Joey, ook ík ben objectief en academisch geschoold, en daarnaast óók nog ervaringsdeskundige.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:43:52 #94
82136 Xennia
gekroond
pi_27622723
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef JoeyT het volgende:
Waarom kan ik dan wel iemand waar ik van hou zo kwetsen??? Ik snap t niet...
Ja Joey, waarom ben je zo destructief? Ik denk dat je een grote hang naar drama hebt. Waarom? Zodat je niet met jezelf bezig hoeft te gaan, maar je kunt laten leven door de gebeurtenissen die jij zelf hebt veroorzaakt
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:44:32 #95
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622748
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

in het singletopic zegt hij gewoon wat ik hier zeg. Door de 8534534 gezichten die hij kan opstellen, komt hij hier weer helemaal anders over;
Ah, oké, daardoor heb jij een ander (completer?) beeld.
Ik ben niet zo thuis in die topics. Dus ik ga af op wat hij hier schrijft.
pi_27622761
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zeg.
Ik herken het daarom ook zo goed!

Dus Joey, ook ík ben objectief en academisch geschoold, en daarnaast óók nog ervaringsdeskundige.
Ik herken het ook hoor, maar dat maakt het niet minder erg
Hier ook een academisch geschoolde en ervaringdeskundige
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:47:37 #97
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622838
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik herken het ook hoor, maar dat maakt het niet minder erg
Hier ook een academisch geschoolde en ervaringdeskundige
Kijk aan! Joey wat wil je nog meer!?
Drie academische vrouwtjes (PL ook erbij, toch ook academisch?), vier dus, die je van advies voorzien.
Maar wolkje, als ervaringsdeskundigen zijn wij wellicht niet meer zo heeeel objectief?
pi_27622869
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:

Ah, oké, daardoor heb jij een ander (completer?) beeld.
Ik ben niet zo thuis in die topics. Dus ik ga af op wat hij hier schrijft.
ik ben zeker niet alwetend.

Ik ben er zeker van overtuigd dat hij verliefd is en houdt van dat meisje.

Maar nu moet hij er gewoon mee stoppen. Haar niet meer manipuleren, haar even met rust laten. Al zou hij zich van geen kwaad bewust geweest zijn, door al de reacties hier zou hij nu al mogen beseffen dat het niet aan te raden is nu een gezamenlijke speciale dag te gaan vieren.

' ja maar, ze zou het zo leuk vinden, mijn kleine lieve meisje' . Give me a break
pi_27622894
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef Moonah het volgende:
Maar wolkje, als ervaringsdeskundigen zijn wij wellicht niet meer zo heeeel objectief?
nee, das waar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:50:35 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27622931
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef petitlapin het volgende:
' ja maar, ze zou het zo leuk vinden, mijn kleine lieve meisje' . Give me a break
Vergeet niet, zij heeft BL. Ik kan het wel plaatsen dat zíj dergelijke koosnaampjes oké vindt.

Maar mensen, genoeg geanalyseerd voor vandaag.
Ik ga zo weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')