Ik kan jou garanderen dat ze mij de eerst komende maanden niet zal bellen. Helemaal zeker weet ik dit. Als zij dit besloten heeft dan doet ze t niet. Ik heb dat aan andere dingen van haar gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij onderschat haar het ene moment ook en het andere overschat je haar weer. Je overschat haar door te zeggen dat ze assertief is, door te veronderstellen dat het vreemdgaan haar niet meer kwetst, door te zeggen dat een borderliner niet terug gaat komen op een emotionele beslissing.
Je onderschat haar wanneer je zegt dat een relatie met haar niet haalbaar is omdat zij zo vreselijk ziek en labiel is en het zonder haar moeder nooit had gered ed.
Je schiet zelf continu heen en weer in jouw beeld van haar![]()
Hmm dit lijkt mij zowaar je eerste oprechte post.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hier heb je me inderdaad helemaal... Ik spreek me nu echt tegen ja. Maar wat ik dus bedoel is dit. Een leven zonder vriendin gaat prima... Voor dit meisje had ik die scharrels voor de sex en met sommigen ook gewoon voor een leuke avond (deze waren dan ook vriendinnen van me). Nu is de situatie stukje moeilijker omdat ik verdriet heb. En ja ik zal dat verdriet sneller achter me later door weer te gaan scharrelen, maar ik weet bv ook dat mn leven over een maandje gewoon weer als vanouds is. Kijk dit hele gebeuren is ook nieuw voor mij... Dit heb ik nog nooit mee gemaakt deze emoties ken ik niet. Liefdesverdriet ken ik wel maar deze verwardheid niet. Verwardheid van iemand houden maar dat het toch beter is om niet samen te zijn...
Het maakt me ook letterlijk in de war...
je laat je idd vangen door gladde paling JoeyT, Xennia.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef Xennia het volgende:
Hmm dit lijkt mij zowaar je eerste oprechte post.
Of ben ik er nu toch nog ingetuind Moonah?
Ja ik kan je nu weer alles gaan vertellen maar t heeft blijkbaar geen zin. Sowieso wordt vreemdgaan in de meeste gevallen gewoon vergeven... Zwakheid van de mens? Misschien ja... Het vreemdgaan heeft niet tot de breuk geleidt... Zonder het vreemdgaan was het nu ook over geweest...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee gekke nozem, want Joey's vriendinnetje vond het helemaal niet erg dat hij tot twee keer toe vreemd ging. Ze heeft wel geprobeerd zijn tong eraf te bijten toen hij haar wilde zoenen, maar het is allemaal vergeven en vergeten en vreemdgaan en vertrouwen zijn geen issue meer. Bovendien heeft het vreemdgaan volgens Joey niet tot de breuk geleid
Volgens mij doet ze dit niet omdat jij voor haar besloten hebt dat het eerst beter met haar moet gaan voor ze weer contact met je opneemt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan jou garanderen dat ze mij de eerst komende maanden niet zal bellen. Helemaal zeker weet ik dit. Als zij dit besloten heeft dan doet ze t niet. Ik heb dat aan andere dingen van haar gezien.
Ehm, ik zal eea eens even nauwkeurig bestuderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk tuin je dr in, in het dagelijks leven zou ik je ook zo manipuleren... Wat doe ik hier? Ik geef je gelijk zodat je een voldaan gevoel krijgt en daarna probeer ik het voorzichtig beetje bij beetje te ontkrachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
en bij niemand hier heeft het spelletje al gewerkt. Wat je ook doetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:08 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk tuin je dr in, in het dagelijks leven zou ik je ook zo manipuleren... Wat doe ik hier? Ik geef je gelijk zodat je een voldaan gevoel krijgt en daarna probeer ik het voorzichtig beetje bij beetje te ontkrachten
Dit is wat je wilt horen toch?
Nu zie ik idd dat ik het topic de verkeerde richting op heb gestuurd. Zij doet dit niet voor mij... Ik denk zelfs dat ik op dit moment de zwakste ben en dat ik eerder zou toegeven dan zij... Misschien doe ik het juist niet omdat wij dit gister zo hebben besloten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dit niet omdat jij voor haar besloten hebt dat het eerst beter met haar moet gaan voor ze weer contact met je opneemt.
Nou, ik heb toch een soort van compassie met Joey.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je laat je idd vangen door gladde paling JoeyT, Xennia.
zijn 'verwarde gevoelens' zijn geen exscuus voor zijn gedrag![]()
Ik bedoel dat je erkent dat je leven binnen een maand weer bij het oude zal zijn. Oftewel lang leve de lol. En dat scharrels je verdriet sneller laten overgaan, dus dat het verdriet dan ook wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk tuin je dr in, in het dagelijks leven zou ik je ook zo manipuleren... Wat doe ik hier? Ik geef je gelijk zodat je een voldaan gevoel krijgt en daarna probeer ik het voorzichtig beetje bij beetje te ontkrachten
Dit is wat je wilt horen toch?
Dat geeft ook niet klein konijn... Dat heb ik ook niet nodig. Vind t juist heel zinnig wat sommigen van jullie te zeggen hebben... Heleboel klopt maar het onderschatten van mn meisje is gewoon een punt dat niet klopt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en bij niemand hier heeft het spelletje al gewerkt. Wat je ook doet, je krijgt niemand aan jouw kant
Het zit je in elk geval wel zo hoog dat je er met gemak een paar topics over vollult.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk zelfs dat ik op dit moment de zwakste ben en dat ik eerder zou toegeven dan zij... Misschien doe ik het juist niet omdat wij dit gister zo hebben besloten...
ssssssssst Wolkje !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb het gevoel dat zo'n beetje alles al een paar keer gezegd is over de situatie joey en exvriendinnetje.
Huhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu zie ik idd dat ik het topic de verkeerde richting op heb gestuurd. Zij doet dit niet voor mij... Ik denk zelfs dat ik op dit moment de zwakste ben en dat ik eerder zou toegeven dan zij... Misschien doe ik het juist niet omdat wij dit gister zo hebben besloten...
nu geef je hem toch even te veel krediet, Moonahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Moonah het volgende:
... maar heeft hij serieus niet door wat er zo sneaky is aan zijn gedrag. sub]
Het was dan ook een sarcastische opmerkingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je erkent dat je leven binnen een maand weer bij het oude zal zijn. Oftewel lang leve de lol. En dat scharrels je verdriet sneller laten overgaan, dus dat het verdriet dan ook wel mee zal vallen.
En ik tuin helemaal nergens in, ben altijd op mijn hoede. Als ik je naam lees gaan er al duizend alarmbelletjes rinkelen. En dat zal ook altijd zo blijven. Ik ben een vrouw. Ik heb een goed geheugen voor de slechte dingen en zal je dat tot in je dood blijven nadragen![]()
ik vind het een beetje vermoeiend worden eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ssssssssst Wolkje !
laat Joey nog een beetje proberen om gelijk te krijgen
ik zie hem zo graag zichzelf in duizenden bochten wringen en met de minuut meer de mist ingaan![]()
Huh, zijn ex was toch degene met borderline, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef Moonah het volgende:
En wat ik ook nog aan Joey wil zeggen:
Ik heb er op een of andere manier toch ook wel respect voor dat je je o zo foute gedrag zo durft te posten hier.
Je probeert je er dan wel weer onderuit te lullen, maar je zet jezelf toch b=niet op je voordeligst neer hier. En wat ik ook wel knap vind is dat je je niet ui het veld laat slaan door wat cynische grapjes her en der.
Een échte borderliner zou allang ontploft zijn omdat hij/zij zich zo aangevallen voelt...
Dus er gloort hoop aan de horizon voor je wat dat betreft...
Hoewel, je schiet wel weer continu in de verdediging...
Da's ook wel erg BL'erig...
Het is besmettelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:19 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Huh, zijn ex was toch degene met borderline, of mis ik iets?![]()
Zij vroeg mij dus letterlijk "kan jij er op deze manier tegen" dus de situatie hoe die nu is... Kan ik er tegen dat ze t ene moment liefdevol is en t andere moment een zombie... Als ik daar tegen zou kunnen (en dus niet ga vervallen in bijv vreemdgaan) dan waren we nu bij elkaar... Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat niet kan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Huh![]()
Zojuist zei je toch dat jij had besloten dat het uit was, omdat zij je vroeg of je er nog voor kon gaan en jouw antwoord ''nee'' was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |