Dat is zeker nog niet doorgedrongen tot KNMI enzo, want ik zie gewoon 23 graden op maandag?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn.....na maandag helemaal geen verkoeling ! Hele week 30 graden of meer volgens de kaarten.
ja, ook in hun meerdaagse guidance zie ik die 30 niet terugquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Dat is zeker nog niet doorgedrongen tot KNMI enzo, want ik zie gewoon 23 graden op maandag?
De GFS uitdraai van 06Z ziet er idd gematigder uit. Die van 00Z was niet te harden.........quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ook in hun meerdaagse guidance zie ik die 30 niet terug
Die Peter-Paul had de verkeerde voor zich.quote:Op donderdag 16 juni 2005 03:03 schreef drelletje het volgende:
[..]
Vreemd! Zie nu pas dat Les me 2 dagen geleden heeft gemailt met ongeveer de zelfde mail als jij kreeg. Raar dat ik hem nu pas zagMaargoed ik stuur morgen (vandaag) de foto's nu is het me te laat
Dan zullen we het zelf maar goed aanvullenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig heel vaak dat er te weinig vocht is...
het kan best nog wel tegenvallen morgen... maar meer dan wat motregen zal het nooit worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Funnie het volgende:
En hier regent het zachtjes..
Ik hoop dat het morgen de hele dag droog is
De zon breekt al voorzichtig door hier. Die tropische temperaturen gaat wel lukken dit weekeinde!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Hier goed bewolkt momenteel. Net ff m'n teen buiten de deur gestoken en het is niet overdreven warm ofzo, een jas moet je wel aan...
Ben benieuwd of we dit weekend die 'tropische' temperaturen wel gaan halen.
Nou, van mij mag de zon hier ook doorbreken. Kan ik nog ff bijbruinen op m'n balkonnetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
De zon breekt al voorzichtig door hier. Die tropische temperaturen gaat wel lukken dit weekeinde!
de zon komt er echt aan:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef Funnie het volgende:
21,1 hier, maar geen zonnetje te vinden...
Wie is u nou weer?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef hellmondunited het volgende:
Ik zal hier ook weer eens gaan postenhebben jullie me gemist?
Kijk maar op de foto hier boven, het is vlakbij, maar het schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:42 schreef HeatWave het volgende:
ja, hier in Amsterdam idd regen!!!!
Waar blijft dat lekkere weer nou???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |