We kunnen onze hoop nog vestigen op een nieuwe lijn die activerend boven België deze kant op trekt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd ja... maar ik geloof het niet meer... dit blijft gewoon een kuttopic![]()
ja, straks is er zelfs een nieuwe slogan.quote:
dat is hem jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Bij Antwerpen hangt een pluk die mijn kant uit zou kunnen komen, maar ik moet het eerst nog zien.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ja, straks is er zelfs een nieuwe slogan.
"Er gaat niets boven Zwolle" alles wordt weggevaagd bij jullie![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven heeft 0.0001 mm neerslag gehad of zo.![]()
misschien was het wel 0.0002 mm hoor.. dat moet je maar voor lief nemen. Ik kon het zo snel niet metenquote:
Eindhoven heeft altijd mazzelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien was het wel 0.0002 mm hoor.. dat moet je maar voor lief nemen. Ik kon het zo snel niet meten![]()
Hoor helemaal niets in Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:30 schreef Butra het volgende:
In Spijkenisse gaat het aardig te keer wat onweer betreft, wel droog nu. Van die lekkere knetter onweer, en niet zo zachtjes ook.
Ja, ik verzin het ter plekke.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoor helemaal niets in HellevoetsluisZo ver liggen we niet van elkaar.
Hé daar woon ik...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar een blik uit het raam leert me dat er ten oosten van Eindhoven donkere lucht aankomt. Moet ik toch maar mijn camera eens klaarleggen dan..
Ana Ivanovic, tennister.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, wie is die dame in je avatar
ik ga een klacht indienen bij het MDI, we worden gediscrimineerdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Prowl het volgende:
De zon komt hier gewoon tussen de wolken door
KUTTOPIC, SLOTJE!!![]()
![]()
![]()
![]()
*reporting dead link on je site (weerstation dokkum)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke mensen 1 foto en de vervolg en nog veel mooiere foto's vind je hier: Geniet er maar van
[afbeelding]
Tja wat zou hier nou uit komen
[b]P.S: foto's hier niet neer zetten, plaat geliefde dan de link of de NR van die foto.
Mocht je de groote versie willen hebben dan kan dat natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |