Op jou niveau sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja alles wordt bijgehouden op zo'n speciaal formulier, ik begrijp er echter nog niet veel van
En als rookie mag ik fouten maken
Je zou eigenlijk eens mee moeten doen, ik weet zeker dat 't je vies tegen zal vallen.quote:
ik ga wel op de mooie tribune zitten, als jullie die hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens mee moeten doen, ik weet zeker dat 't je vies tegen zal vallen.![]()
Hey, een baseball field.quote:
Oh ik heb wel wat foto's gemaakt van het complex zelf (zo'n 9 velden schat ik) en heb gevraagd of m'n lieve dame wat foto's wou nemen van de wedstrijd zelf: Ze had 't iets te druk met ouwehoeren dus dat is niet geluktquote:
WTF is datquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ik heb wel wat foto's gemaakt van het complex zelf (zo'n 9 velden schat ik) en heb gevraagd of m'n lieve dame wat foto's wou nemen van de wedstrijd zelf: Ze had 't iets te druk met ouwehoeren dus dat is niet gelukt
geen flauw ideequote:
ja maar wat is hetquote:
Idd!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:23 schreef placebeau het volgende:
Dju, vanaf morgen weer koers op de TV, dat is geen goede zaak voor mijn examens.
Hier hetzelfde, mijn (klote)eindwerk ligt sinds deze morgen bij de kopiezaak, dus kan pas vanaf nu studeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd!
Vanaf volgende week 2,5 week tentamens, en ik heb nog bijna niks gedaan, omdat ik nog steeds met die klote cast bezig ben.
welke koers?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:23 schreef placebeau het volgende:
Dju, vanaf morgen weer koers op de TV, dat is geen goede zaak voor mijn examens.
Civiele Techniek, als Master Mechanica, Materialen en Constructies. Als alles meezit ben ik over een tijd betonconstructeur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Welke richting doe je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |