Dit is de enige waarheidquote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Nee de uitvinding van die primitieve boeren uit het noorden die 10 jaar achter liggen op de rest van Nederland en met hun achterlijke taaltje, was een goede zet van godquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
De uitvinding van Brabanders was een onvergeeflijke vergissing van God
Afhankelijk van de play-offs morgen tussen Vitesse Delft en Flevo Boys enerzijds en TOGR en Go Ahead Kampen anderzijds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vol het nieuws rond SDC niet echt goedvanaf komend seizoen gaat dat veranderen
![]()
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ik nu naar buiten kijk kan ik het zien(ongeveer 400 meter)
quote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren Bosschenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Daarom heeft God in Brabant naast iedere kerk een café neergezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
De uitvinding van Brabanders was een onvergeeflijke vergissing van God
sttttt heb k ook last van. Aangezien boven de Waal de stugheid toeneemt en wij hier Carnaval hebben, stappen in Brabant is ook veel leukerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong woont ook in Gelderland, maar voel me meer Brabander.
Nee, de meeste mensen hier in de buurt ken ik wel, maar geen Huismanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?
Nee da's Henniequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Eline Huisman, is dat die blonde?
Zij woont daar ook niet.. maar heeft daar volgens mij familie wonen... zal eens vragen hoe die heet..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen hier in de buurt ken ik wel, maar geen Huisman
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef JaWi het volgende:
God had zijn beste dag toen hij de mensen uit Amsterdam op aarde zette.
Over de A28 of voor mijn huis langs?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij woont daar ook niet.. maar heeft daar volgens mij familie wonen... zal eens vragen hoe die heet..
Maar dan rij ik iedere maandag en dinsdag langs![]()
Dat was meer de verdiensten van Peter Kenyonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Robben zou ook naar Scum gaan, maar ging ook niet door dus ik heb hoop![]()
Oh ok,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier waait het daar altijd.. en is het altijd koud.. zelfs als het in de rest van Nederland 30 graden is...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
www.respectthemailman.nl
Goede actie voor de Livestrongers en respectmannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |