Ja morgen de finale voor een plaats in de 1ste klassequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Horst is een gemeente van Ermelo![]()
Als je daar naar toe moet, moet je het ff zeggen
Maar Horst had toch gewonnen?
Kga voortaan niet meer van Groningen naar Ede via Amersfoort- Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja morgen de finale voor een plaats in de 1ste klasse
ik dacht al dat ik ermelo hoorde in de kantine
hou daar ff mee opquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is vrij logisch
ligt er echt tegen aan gewoon
[afbeelding]
aha op die manier jammer dat ze het niet hebben gehaaldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is vrij logisch
ligt er echt tegen aan gewoon
[afbeelding]
Waar woon ijij dan ?? dan woon jij echt dicht tegen Ermelo aanquote:
Ach volgende keer beterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
aha op die manier jammer dat ze het niet hebben gehaald
Dichtbij afrit nuldequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar woon ijij dan ?? dan woon jij echt dicht tegen Ermelo aan
Hoe dichtbij is dicht bij ?quote:
Hoezo? Ik vol het nieuws rond SDC niet echt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Putten zou zomaar eens in B kunnen komen dit jaar, Lizz-n.
Tong woont ook in Gelderland, maar voel me meer Brabander.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Gelderland rules de hools op dit moment
Als ik nu naar buiten kijk kan ik het zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe dichtbij is dicht bij ?een vriendin van me heeft daar Familie wonen
Wat te denken van de Friezenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
De uitvinding van Brabanders was een onvergeeflijke vergissing van God
Dit is de enige waarheidquote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Nee de uitvinding van die primitieve boeren uit het noorden die 10 jaar achter liggen op de rest van Nederland en met hun achterlijke taaltje, was een goede zet van godquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Afhankelijk van de play-offs morgen tussen Vitesse Delft en Flevo Boys enerzijds en TOGR en Go Ahead Kampen anderzijds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vol het nieuws rond SDC niet echt goedvanaf komend seizoen gaat dat veranderen
![]()
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ik nu naar buiten kijk kan ik het zien(ongeveer 400 meter)
quote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren Bosschenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Daarom heeft God in Brabant naast iedere kerk een café neergezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
sttttt heb k ook last van. Aangezien boven de Waal de stugheid toeneemt en wij hier Carnaval hebben, stappen in Brabant is ook veel leukerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong woont ook in Gelderland, maar voel me meer Brabander.
Nee, de meeste mensen hier in de buurt ken ik wel, maar geen Huismanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |