De dag is nog niet om... zoals ik in het vorige deel zei: zo'n lijn kan zich verder naar het zuiden uitbreiden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. dat wordt dus weer eens niets in Eindhoven![]()
Dat gebied met onweer in NW Frankrijk zou nog best eens jullie kant op kunnen komen anders...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar net als voorgaande keren ziet het er triest uit voor Eindhoven![]()
Ik wacht met smart op het gele stipje.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef KillerDream het volgende:
Even de radar beelden van vanmiddag op een rij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, ik vind van niet met mijn beelden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef DemonRage het volgende:
Leuke pijl, maar als je goed kijkt, ligt de trekrichting veel vlakker horizontaal...
Vooralsnog zonder onweer, dat welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Mijn topic wat doe jekom net thuis en 2 topics al vol
Ziet er wel 17 juli achtig uit vandaag !!![]()
Voor de kust ligt een lijn onweer van de Wadden via Zeeland tot aan Frankrijk, moeten wel geraakt worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Vooralsnog zonder onweer, dat wel
Bij jou misschienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Vooralsnog zonder onweer, dat wel
Helaas wel jaquote:
Katwijk aan Zeequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waar zit je dan?
hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Voor de kust ligt een lijn onweer van de Wadden via Zeeland tot aan Frankrijk, moeten wel geraakt worden.
Linken uit je inboxquote:
Nou onweer krijgen we zeker. In ZW Belgie een NW Frankrijk ligt een actieve onweerscel ( paars >81 inslagen) die precies in de aanvoerrichting ligt. Bovendien wordt het zodra het donker wordt nog intensiever. Dus nu geen hulp van dagelijkse gang ( zon, warmte) maar mogelijk van het nachtelijk windmaximum.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef -chefke- het volgende:
[..]
hoi![]()
ligt het aan mij of gaan wij het droog en onweersvrij houden hier in nijmegen ??
hoop het niet ik heb wel zin een lekkeronweersbui
Tsja, te veel mensen op de site zodra het gaat onweren. Gare zooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Draaitafeltje het volgende:
De ironie: op het momenten dat je blikseminslagen.com 'echt nodig hebt' issie down...
Delft begint steeds zwarter te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef achterdeur het volgende:
geen nieuws meer?
Ligt flevoland nou eindelijk eens op een goede route?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nou onweer krijgen we zeker. In ZW Belgie een NW Frankrijk ligt een actieve onweerscel ( paars >81 inslagen) die precies in de aanvoerrichting ligt. Bovendien wordt het zodra het donker wordt nog intensiever. Dus nu geen hulp van dagelijkse gang ( zon, warmte) maar mogelijk van het nachtelijk windmaximum.
http://www.bliksemdetectie.nl/quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef achterdeur het volgende:
geen nieuws meer?
www.blikseminslagen.com nog steeds plat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |