quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
Ik zal eens zorgen dat m'n ma op t forum gaat posten.
is ze nog singlequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
Ik zal eens zorgen dat m'n ma op t forum gaat posten.
Ik heb al gezegd dat ie gewoon een handleiding nodig heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dezelfde ts als in het uber-pimp-fiets topic
En een toevoeging van mijn kantquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ie gewoon een handleiding nodig heeft
wordquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wordt je er zo emotioneel van dan ?
Dat werkt trouwens goed bij de vrouwen, je moet ze dan wel prinses noemen.quote:
I know, daarom ff leuk verziekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dezelfde ts als in het uber-pimp-fiets topic
Je mag blij zijn dat je dat niet bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Balli i am your new father!! [darth draco mode: off]
Recht tegenover mij zit een uber vatzige dude... die belt ze wijf 10 keer per dag... (een rus.. olga ofsow) en dan zegt ie aaaallltttiiijjjdddd hi princess ... hoe is et....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat werkt trouwens goed bij de vrouwen, je moet ze dan wel prinses noemen.
Prinses is namelijk de vrouwelijke vorm van prins. Even voor de duidelijkheid.
hoezo... ben altijd kei goed met kinderen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:16 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je dat niet bent.![]()
Oke, op die manier kan ik je afkeur begrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Recht tegenover mij zit een uber vatzige dude... die belt ze wijf 10 keer per dag... (een rus.. olga ofsow) en dan zegt ie aaaallltttiiijjjdddd hi princess ... hoe is et....sorry maar dan krijg ik het me strot niet uit...
ik hou het wel op preciosa
En jij viel weer van je stoel af ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 kwam net weer langs, die vent heeft er zin in
Omdat ik niet bepaald een makkelijke ben. Zowieso TE eigenwijs in alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoezo... ben altijd kei goed met kinderen..
heb thuis een bro van 8 en ik denk (weet wel zeker) dat ik hem meer opvoed dan me ouders... met alle respect
hier kwam een F16 langsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 kwam net weer langs, die vent heeft er zin in
Das nog nie allesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Oke, op die manier kan ik je afkeur begrijpen.![]()
Sla die gast eens, hij heeft t woord voor je verpest.![]()
Ik hoorde hem luid en duidelijk aankomen, het was niet te missen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En jij viel weer van je stoel af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |