Totaaaaal oftopic: wat heeft iedereen met dat meis toch de laatste tijd.. ik krijg serieus da woord me strot niet uit... vind het zo'n irritant woordquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik moet nog de helft van jouw stage
naja, 't is wel beter voor je meis!!!
Eigenlijk zitten we nu al 3 delen verder ofzo, want we zijn ooit begonnen in Onzinquote:
goed voor je totale post aantal dat welquote:
Allemaal de schuld van IJsmeis !!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Totaaaaal oftopic: wat heeft iedereen met dat meis toch de laatste tijd.. ik krijg serieus da woord me strot niet uit... vind het zo'n irritant woord
dat de mods dat toelietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we nu al 3 delen verder ofzo, want we zijn ooit begonnen in Onzin
Daar doen wij het niet voorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
goed voor je totale post aantal dat wel
Het is ook een kutwoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Totaaaaal oftopic: wat heeft iedereen met dat meis toch de laatste tijd.. ik krijg serieus da woord me strot niet uit... vind het zo'n irritant woord
geen wonder dak het woord zo irritant vind...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van IJsmeis !!!![]()
Dat lieten ze ook maar 3 delen toe hoorquote:
Serieus er knapt iets in me kop als ik da woord hoor....quote:
de onzinmods vinden alles ergquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat lieten ze ook maar 3 delen toe hoor
mijne om iets te doen idd tijdens werktijdquote:
Het is ook gewoon een woord waar een vloek op mag heersen als je het tegen een dame zegt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Serieus er knapt iets in me kop als ik da woord hoor....
Vind volgens mij niks ergers als dat
dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
mijne om iets te doen idd tijdens werktijd
Ik vind da serieus een zwaar verwijft woord.. niet alleen als het door mannen wordt gezegt maar serieus ik hoef geen wijf die da ook zegt.. pleur es een end op ey...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een woord waar een vloek op mag heersen als je het tegen een dame zegt.
tuurlijk floepsie woepsiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef c0mpleX het volgende:
hoi jongens en meisjeshouden jullie nog van me?
Tuurlijk mijn zoete honing.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef c0mpleX het volgende:
hoi jongens en meisjeshouden jullie nog van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |