hij heeft zichzelf nu vast getapedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En jij viel weer van je stoel af ?
nou eehmz stoer hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou dikke lul maar die banden van ze ranzige vatsige vee fiets gaan lek voor ik hier weg ben....
hornyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 kwam net weer langs, die vent heeft er zin in
Er gaat hier van mijn kant ook nog het een en ander kapot, dan wel onklaar gemaakt worden voordat ik hier weg ben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das nog nie alles
die vatzige mafkees is ook naar me begeleider gegaan van ik vind dat we danny efficienter kunnen inzetten.... wat inhoud... meer werk voor mij... Nou dikke lul maar die banden van ze ranzige vatsige vee fiets gaan lek voor ik hier weg ben....
Mja das nie erg... eigenwijs kan je zijn.. stel da ik en jij een discussie hebben en ik kom met sterke feiten denk ik dat jij ook wel toegeeft.. zolang je ouders dat niet doen... tjaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Omdat ik niet bepaald een makkelijke ben. Zowieso TE eigenwijs in alles.
ha, wacht maar totdat ik maandag weer op m'n kyoso 3000 stapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en wat dacht je van een mooie Gazelle?![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha, wacht maar totdat ik maandag weer op m'n kyoso 3000 stap
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Megter het volgende:
Nog interessante ontwikkelinge gaande hier?
oh my god, dan ben je gewoon DE pimp daddyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit met deze temperatuur, straks smelt jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben zwaar boter!
niks met stoer te maken... wraak daarentegen is het juiste woord...quote:
ik halvarinequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben zwaar boter!
dan zit toch wel de kettingkast er goed op he ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
Super, heb al heel lang niet meer geslijmtquote:
NOOIT! we zijn niet voor niks Stagiaires. Ja idd met een grote S. We laten niet over ons heen lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
niks met stoer te maken... wraak daarentegen is het juiste woord...
@ balli...soms zitten er echt gore flikkers... aanpakke ... hoger of lager in functie... LAAT NIET OVER JE HEEN LOPEN....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |