Bij mij ging het vorig jaar prima en soepel!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Repeat het volgende:
ja heb ik ook gedaan, ze zeiden dat ze die antwoordkaartjes niet registreerden. Waarom moet ik het dan insturen vraag ik me dan af![]()
Maar ik ben die ib groep nu al goed zat, die lakse instelling daar. Zo traag, alles loopt fout, en ik ben nog niet eens begonnen met mn studie![]()
![]()
Goh ja.. Das wel heel loos!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Repeat het volgende:
ja heb ik ook gedaan, ze zeiden dat ze die antwoordkaartjes niet registreerden. Waarom moet ik het dan insturen vraag ik me dan af![]()
Feli! 'k Ken ook iemand die heeft meegedaan, ben benieuwd of ze het gehaald heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:05 schreef Singa het volgende:
YESSSSS ik ben door de decentrale selectie in Rotterdam(gem: 7,8)
late reactie:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:32 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
En bevalt het een beetje? voldoet alles aan de verwachtingen die je had?![]()
TOF!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:05 schreef Singa het volgende:
YESSSSS ik ben door de decentrale selectie in Rotterdam(gem: 7,8)
thanks...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
TOF!
Ik ben volgend jaar mentor van de 1e jaars, dus misschien zit je wel in mijn groep.
Aan je foto te zien ben je een Rambo, dus ik zal wel mijn m16 meenemen om je onder bedwang te kunnen houden
Voor ¤1.000.000 wil ik daar wel over nadenken...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Jan-Ton het volgende:
hoi fokkertjes willen jullie ajb allemaal je inschrijving annuleren
zo maak ik tenminste kans om ingeloot te worden
woeeeej
Zit je in zo'n lage lotingsklasse dan? Loooser.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Jan-Ton het volgende:
hoi fokkertjes willen jullie ajb allemaal je inschrijving annuleren
zo maak ik tenminste kans om ingeloot te worden
woeeeej
quote:Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef Jan-Ton het volgende:
heej ga eens iemand anders pesten
ik zit in lotingsklasse B
Je was gewoon niet slim genoeg.. VWO is echt niet moeilijk...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:21 schreef Jan-Ton het volgende:
2004, we leven tog in 2005???
maar goed hoor..dat wou je tog horen..heel erg goed dat je zooo slim was dat je een 8 gemiddeld staat. ik heb al mijn vrije tijd geinvesteerd in mijn skiën en zodoende mijn skileraar diploma gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |