Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:35 schreef Kang-He het volgende:
Kan je nu eigenlijk overstappen van universiteit tussen de universiteiten die wél al de BaMa hebben ingevoerd. Dus bijvoorbeeld de VU en de RuG?
En ik dacht dat ze bij Engelse leenwoorden veelal juist de als lidwoord gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:03 schreef m021 het volgende:
Mooie OP, maar je banner benodigt verbetering: het is het topic ipv de topic.
Bij leenwoorden gebruikt men het lidwoord van de vertaling, en het is het onderwerp, dus ook het topic.
Waarom zou je dat willen? Of wil je speciaal ergens ver weg co-schappen doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef Kang-He het volgende:
Ik kan alleen helemaal niks vinden over het overstappen naar een andere stad na het afronden van de bachelor..
Omdat ik misschien 6 jaar in het Noorden wel iets te lang vind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:47 schreef Wuder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Of wil je speciaal ergens ver weg co-schappen doen?
Ik heb het ook maar even opgezocht, en de officiële spelling is nu dus inderdaad de topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:14 schreef intoxicated het volgende:
Volgens het Van Dale is het allebei goed. Ik vind 'de' alleen ranzig lelijk staan![]()
Edit: En dat hebben ze nu dus ook al veranderd, dood aan de nieuwe spelling![]()
Je hebt wel gelijk, lijkt net een massacre scene van een Aliens filmquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:12 schreef m021 het volgende:
Wat is dat plaatje rechtsonder? Lijkt wel alsof er een moord is gepleegd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |