quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:57 schreef Gizmore het volgende:
Ik kwam gisteren bij de Belcompany want ik wilde ff een nieuwe telefoon halen. Nu was het bijna sluitingstijd en was ik vergeten mn ID mee te nemen. Dus ik zeg tegen die verkoper: 'ik kom morgen nog wel ff terug, dan vul ik die formulieren enzo wel in'. Kom ik daar vanochtend aan, is de telefoon die ik had uitgezocht en die gisteren dus nog gratis was bij een bepaald abonnement vandaag opeens bij dat abonnement 130 euro. Lekker dat ze dat zo snel veranderen, dat moet toch niet kunnen. Ben dus ook maar meteen weer naar huis gegaan.
Belcompany![]()
Ja die was ik dus toevallig een keer vergeten.. Voel me echt zwaar genaaid. Maar goed, ik wacht nog wel een paar maanden, dan istie wel gratis, hoop ik..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:00 schreef Vector_SLD het volgende:
Tja, je moet je ID ook altijd bij je hebben he![]()
Wat voor telefoon wilde je nemen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja die was ik dus toevallig een keer vergeten.. Voel me echt zwaar genaaid. Maar goed, ik wacht nog wel een paar maanden, dan istie wel gratis, hoop ik..
Regel het via t-mobile zelf. Heb je de d750i (vrijwel hetzelfde toestel) wel gratis.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Gizmore het volgende:
SE K750i, was dus gisteren gratis bij T-Mobile 24 maanden van 17.50 per maand.. Maar ach, kan er zelf ook niks aan veranderen
toch nog 41 euro, maar dat is wel een goede prijs voor dat toestel. Misschien ook handig om te kijken naar een 150. Klinkt raar maar kan goedkoper zijn (als in toestel gratis en dan zoveel geld terug dat je maandbedrag per maand lager is)quote:Op zondag 5 juni 2005 01:49 schreef shredder het volgende:
Dat geeft niet, Shredder zoekt een andere aanbieding voor je.
Dan doen we toch gewoon deze!!! Ik weet niet of TS perse een T-mobile abonnement wil. Edit: Of dat hij wil verlengen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
toch nog 41 euro, maar dat is wel een goede prijs voor dat toestel. Misschien ook handig om te kijken naar een 150. Klinkt raar maar kan goedkoper zijn (als in toestel gratis en dan zoveel geld terug dat je maandbedrag per maand lager is)
Nooit debitel nemen. Is alleen voor trieste winkels die geen vodafone en kpn direct aan mogen bieden of verkopers die er een provisie voor krijgenquote:Op zondag 5 juni 2005 02:04 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan doen we toch gewoon deze!!! Ik weet niet of TS perse een T-mobile abonnement wil. Edit: Of dat hij wil verlengen.
Je hebt gelijk. Even nog een inhoudelijk linkje vermelden: Sony Ericsson K750iquote:Op zondag 5 juni 2005 02:11 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nooit debitel nemen. Is alleen voor trieste winkels die geen vodafone en kpn direct aan mogen bieden of verkopers die er een provisie voor krijgen(verder kan je wel alles nemen hoor, maar je moet eigenlijk met zo min mogelijk tussenpartijen werken)
T-mobile vernieuwen is de d750i (van binnen hetzelfde toestel) gratis bij een 1 jarige vernieuwing in het algemeenDat is wel alleen via de klantenservice van t-mobile.
die heb ik van de week gratis gehaald bij Belcompany icm Vodafone 27,50 per maand voor 1 jaar! Wil je niet pesten ofzo hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Gizmore het volgende:
SE K750i, was dus gisteren gratis bij T-Mobile 24 maanden van 17.50 per maand.. Maar ach, kan er zelf ook niks aan veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |