please spank mequote:Hockey
Mensen die die sport beoefenen zouden ze moeten
Waar is 'de ranja'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
Ik woon in Eindhoven, kanaiken.
Kom je op de ranja?
![]()
Blijft lastig he, tagsquote:
nee, ik woon een 'paar' km verder dan Den Bosch... sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef kanaiken het volgende:
Wonen er mensen hier in de buurt van boxtel (lees: tussen eindhoven en den bosch)
Misschien vanaaf zin om langs te komen in mijn stamcafe?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik woon een 'paar' km verder dan Den Bosch... sorry
Het is zonder stop te doen met de NS ja )quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]in de buurt van...dus je woont in de buurt van den bosch
Komst du? Komst du?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zonder stop te doen met de NS ja )
Blijven jullie dan of hoe moet ik me het voorstellen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
ik kom vandaag langs Kanaiken...
Ioko ook...
we zullen ff zwaaien
De trein naar het diepe zuidenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijven jullie dan of hoe moet ik me het voorstellen?![]()
Ik volg hemquote:
voel je je in de steek gelaten ofzow?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef kanaiken het volgende:
Maar copycat, pheno, en van jullie zin om naar boxtel te komen?
Nah, ik mijd de NSquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef kanaiken het volgende:
Maar copycat, pheno, en van jullie zin om naar boxtel te komen?
Ik wil met andere mensen ranja drinkenquote:
Helaaschquote:
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik wil met andere mensen ranja drinken
Zin wel, maar tijd helaas nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef kanaiken het volgende:
Maar @copycat, zin om langs te komen?Of had je al plannen?
Dan heb je een excuusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestje![]()
gefeli....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestje![]()
Too bad....quote:
Heb je enig idee hoe immobiel ik ben?quote:
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe immobiel ik ben?
Hockeyquote:
quote:
dealquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?
-Trein is erg duur, dus die gebruik ik zelden, maar is een mogelijkheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?
Kun jij niet naar de meet? Dan komt de meet naar jou!quote:
Zevenbergenquote:
benijdingswaardigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nog even en dan heb ik weekend. Moet nog een paar zaken afhandelen en dan ga ik lekker naar huis.
klinkt niet slecht.... 2x bbq-en in 1 weekendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:57 schreef fffan het volgende:
ik hoop dat het morgen niet regent..wou eigenlijk gaan bbqen morgen..zin in ynske?![]()
jaa..volgens mij ook..maar een parasol erboven en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:
veel succes met een bbq, volgens mij werd het ***weer
Ga je een banaan bbq'en?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:01 schreef fffan het volgende:
[..]
jaa..volgens mij ook..maar een parasol erboven en gaan met die banaan![]()
gheheh, erg leuk! zal dat lekker zijn..misschien toch maar een keer proberen, zo'n banaan bij je spare-ribsquote:
Spare ribsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef fffan het volgende:
[..]
gheheh, erg leuk! zal dat lekker zijn..misschien toch maar een keer proberen, zo'n banaan bij je spare-ribs![]()
morgen bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef Pheno het volgende:
Het wordt benauwd, mijn ademhaling gaat er last van krijgen![]()
uhhh...daar hebben ze mensen voor hoor..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Ynske het volgende:
hier valt t wel mee...
moet alleen voor ik naar huis ga de vloerbedekking nog zuigen, hij is lichtblauw van origine nu grijs wittig van de pollen die erop liggen
Ik ben een klein konijntje, maar vandaag ben ik HAAIquote:
Ik word zo een haai, wat een rare mensen heb ik toch in godsnaam om me heen zeg... Bahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben een klein konijntje, maar vandaag ben ik HAAI![]()
![]()
Hoi Melismay
Het is bijna weekend, dan mag je weer mensen uitkiezen waar je je mee omringtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word zo een haai, wat een rare mensen heb ik toch in godsnaam om me heen zeg... Bah
En nee ik ga t niet uitleggen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
konijntje knuffelen
Dat is juist t stomme, met deze mensen zou ik me in t weekend willen omringen, het zijn zogenaamd vrienden, maar oh wat zijn ze dom!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, dan mag je weer mensen uitkiezen waar je je mee omringt
Je mag best ff klagen hoor, mijn vrienden zijn soms ook onuitstaanbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is juist t stomme, met deze mensen zou ik me in t weekend willen omringen, het zijn zogenaamd vrienden, maar oh wat zijn ze dom!![]()
Maar goed genoeg! Ze zoeken het maar uit
Omdat ze overwegend niet dom zijnquote:
Ach klagen heeft toch geen zin, hetgeen waar ik zo van baal is eigenlijk, dat ze strax weer bij mij komen zeuren... Not this time, ik voel me eindelijk een beetje beter en dat ga ik zeker niet door hun laten verpestenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Je mag best ff klagen hoor, mijn vrienden zijn soms ook onuitstaanbaar![]()
Wat een lul ben ik ook he, ik vraag dan ook net gewoon dat gesprek aan bij mijn manager en krijg die over 2 wekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft weer goed werk geleverd, 4x tevreden cursisten. Laat dat promotiegesprek maar komen
Cool zeg! Je hebt goed je best gedaan!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een lul ben ik ook he, ik vraag dan ook net gewoon dat gesprek aan bij mijn manager en krijg die over 2 weken
* Pheno is happy
Dit had al in maart moeten gebeuren, maar goed, ik was het nu echt gewoon zat. Dus met evaluaties van cursisten wapperend richting manager. "Hoi , wil je dat ze tevreden blijven of moet ik ongemotiveerd gaan slowchatten op fok?"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Cool zeg! Je hebt goed je best gedaan!!
Slowchatten doe je toch altijd juist met de hoogste motivatie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit had al in maart moeten gebeuren, maar goed, ik was het nu echt gewoon zat. Dus met evaluaties van cursisten wapperend richting manager. "Hoi , wil je dat ze tevreden blijven of moet ik ongemotiveerd gaan slowchatten op fok?"
Maar als ik dat doe, dan heb ik minder tijd om de klant tevreden te stellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Slowchatten doe je toch altijd juist met de hoogste motivatie?
Of van: "waar kan ik slowchatten!"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:06 schreef Jumparound het volgende:
Je baas zo... erm, "Pheno" luister eens
oh hier nog niet maar als ik de kleur van de lucht zo bekijk duurt dat niet zo lang meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
De regen is anders irritanter
Ik ga hetlater lezen, ik ga nu naar huis.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef Jumparound het volgende:
Ja man! morgen al!
klinkt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:26 schreef Jumparound het volgende:
Turkije, 2 weken rond reizen in mn uppie
Euh...quote:Geslacht: Man
Nou, dat was het plan wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Hela.
En ga jij dit weekend ook nog dingen doen die god verboden heeft?
Pfffffffff.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat was het plan wel.
Maar Cc-beeb strooit roet in het eten, the bitch.
En nu moeten wij zeggen: Ver-teeeeelll...!quote:
Neuh, we gingen dingen doen die God verboden heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffff.
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen? Of gingen jullie winkelen?
Op Cc?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:27 schreef Jumparound het volgende:
Sla er op moonah!
Ach. Voor zover ik weet heeft god maar 10 dingen verboden. Dus, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, we gingen dingen doen die God verboden heeft.![]()
Gij zult niet begeren wat de winkel toebehoortquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, we gingen dingen doen die God verboden heeft.![]()
Niet zo somber. Wie weet wie je tegenkomt. Je gaat immers alleen, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:29 schreef Jumparound het volgende:
Aangezien ik nog steeds single ben en w/s ook geen kans zie een chickie (:D) op te pikken voor morgenochtend zal het wel te maken hebben met handjes boven de dekens ofzo...
Zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:33 schreef dawg het volgende:
Je moest eens weten wat "Jolie femme" allemaal kán suggereren Moonahtje.
Vrouwen.quote:
Ik wisut, ik wisut, ik wisut!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:26 schreef Moonah het volgende:
Maar Cc-beeb strooit roet in het eten, the bitch.
dawgjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vrouwen.
Goed blijven zuchten dawgje, in en uit!
Oh, Cc, ik moet echt iets anders gaan verzinnen voor dit weekend.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wisut, ik wisut, ik wisut!!!![]()
[sub] uitstel = afstel, daar is met jou stappen veel te leuk voor![]()
![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:49 schreef Moonah het volgende:
Oh, dit is geen schuldgevoel-aanpraat-post hoor!
Oh, ik check mijn agenda en dan doen we de rest wel over de mail.quote:
Dank je, I'm back...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef Copycat het volgende:
oh trouwens: WB Tranceptor.
Wel verwarrend, twee dezelfde avatars van twee gezworden singlevrienden.
Terug gegevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je, I'm back...
![]()
We delen weliswaar niet dezelfde acties, maar verrassend veel dezelfde ideeen.
Ik krijg mn avatar niet wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Terug gegevenEindelijk weer iemand die t een beetje voor arme mij opneemt
![]()
![]()
Nu maar op zoek naar een eigen avatar... Hoe maak je je avatar 60x60 pixels???
Ach goshieposhie....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Terug gegevenEindelijk weer iemand die t een beetje voor arme mij opneemt
![]()
![]()
zeg, jij koest werken.quote:
Braaaaaaf!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Jumparound het volgende:
sorry moonah, had net wéér een offerte af
Have fun!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Jumparound het volgende:
Klaar!
op naar de kroeg en t'kije
vertel ik nog wel een keer
ik ben blij voor je!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:06 schreef Wolkje het volgende:ik ben blij. qua studie ziet het er, als ik er rationeel over nadenk (wat ik vandaag maar eens heb gedaan
) toch beter uit dan ik dacht.
Goed zo! ging je toets beter dan verwacht?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:06 schreef Wolkje het volgende:ik ben blij. qua studie ziet het er, als ik er rationeel over nadenk (wat ik vandaag maar eens heb gedaan
) toch beter uit dan ik dacht.
ja, heb mn tentamen gehaald vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Goed zo! ging je toets beter dan verwacht?
Hoe kun je dat in vredesnaam nu al weten?quote:
Ik moet tot 3 uur werken en inderdaad ik ben wat dingen aan het opsparen om vanmiddag tijdens de downtime te doenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! :w
Melismay, moet je de hele dag werken? Zo ja, hoe ga je dan de downtime van Fok vanmiddag doorkomen als er niks te doen is?
Heb jij een leven!? Damn...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef DaMart het volgende:
Ik heb wel een en ander te doen thuis, dus ik kom die downtime ook wel weer door.... hoop ik
Uhm, dat wil ik nou ook weer niet zeggen... ik ga gewoon wat verhaaltjes schrijven of zo, op een eigen forum posten, of misschien wel mijn kamer opruimen... ik moet toch wat hequote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb jij een leven!? Damn...
* melismay jaloers is
Ja het is verschrikkeiljk, denken ze bij die downtime nou niet aan de gedupeerden?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, dat wil ik nou ook weer niet zeggen... ik ga gewoon wat verhaaltjes schrijven of zo, op een eigen forum posten, of misschien wel mijn kamer opruimen... ik moet toch wat he![]()
Tja, een tegemoetkoming in de kosten voor ander vermaak zou natuurlijk welkom zijn, al zou Danny dan waarschijnlijk dubbele diensten moeten gaan draaien om dat te kunnen bekostigenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkeiljk, denken ze bij die downtime nou niet aan de gedupeerden?!
Hey!! Ik heb mijn scriptie af! Ik mag eindelijk legaal Fok!ken.... Das niet lief Platoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je een scriptie moet schrijven is dwontime gewoon geweldig. Ik denk dat ik een verzoek ga indienen om FOK minimaal een week uit de lucht te houden.![]()
Zou je denken?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, een tegemoetkoming in de kosten voor ander vermaak zou natuurlijk welkom zijn, al zou Danny dan waarschijnlijk dubbele diensten moeten gaan draaien om dat te kunnen bekostigen![]()
ga naar c:\windows\system32\drivers\etc en open de file 'hosts' en voeg deze regel toe:quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je een scriptie moet schrijven is dwontime gewoon geweldig. Ik denk dat ik een verzoek ga indienen om FOK minimaal een week uit de lucht te houden.![]()
Ik ben niet sterkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey!! Ik heb mijn scriptie af! Ik mag eindelijk legaal Fok!ken.... Das niet lief Plato, je moet gewoon sterk zijn
Ow damn! Alvast veel succes, ik denk dat dat blokkeren van fok! dan de beste oplossing isquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet sterk![]()
En dan te bedenken dat ik volgend jaar nog twee scripties moet schrijven.![]()
Waarom denk je dat ik vorige week op geheel eigen wijze een ban verdiend hebquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow damn! Alvast veel succes, ik denk dat dat blokkeren van fok! dan de beste oplossing is
En, heb je de downtime nog overleefd?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkeiljk, denken ze bij die downtime nou niet aan de gedupeerden?!
Nog netquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik leef nog.... pfeeeew
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef melismay het volgende:
Ik leef nog
Maar ik peer m nu ook al wel weer, fijne avond voor iedereen nog verder! Doegie!
Wil je iets strafbaars doen met hen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Profiel: Man, 1989, Gymnasium
Heb je nog leuke vriendinnetjes
![]()
Als ik de moeite zou willen doen misschien wel, maar daar ben ik zelfs te lui voor. Ik ga slapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wil je iets strafbaars doen met hen?
Ik wil een geheel afgemaakte scriptie zonder er zelf iets voor te doen.quote:
Ok thx ik had eerst avatars gevonden maar het lukte me niet om te resizenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil een geheel afgemaakte scriptie zonder er zelf iets voor te doen.![]()
JoeyT, googlen op Avatar... er zijn zoveel Avatar-sites zoals http://www.avatarity.com/
Daar sla je er 1 op als jpg of gif en vervolgens ga je Paint ofzo in en resize je hem naar 60 *60.
Klaar is kees!
Voeg me anders even toe op MSN, we zijn toch halve bloedbroedersquote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok thx ik had eerst avatars gevonden maar het lukte me niet om te resizenDus ik ga nu weer ff zoeken en waarsch heb ik zo ff je hulp nodig
Zal t eerst zelf proberen![]()
Zit eig nauwelijks op MSN maar zal hm ff in mn profiel zettenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe op MSN, we zijn toch halve bloedbroeders
Tegen welke club heb je gespeeld dan? Klinkt als een stel houthakkers uit Kerkrade...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:15 schreef Ynske het volgende:
haaylow
hiero gaat het niet zobest...
net wedstrijd en BBQ achter de rug...
en lichtelijk gehandicapt thuis gekomen.
heb een enorm dikke enkel van een bal vol erop,
blauwe kin van een bal
en een dikke blauwe duim van een stick
Kun je nog wel typen danquote:Op zondag 5 juni 2005 19:15 schreef Ynske het volgende:
haaylow
hiero gaat het niet zobest...
net wedstrijd en BBQ achter de rug...
en lichtelijk gehandicapt thuis gekomen.
heb een enorm dikke enkel van een bal vol erop,
blauwe kin van een bal
en een dikke blauwe duim van een stick
dank jequote:Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Kun je nog wel typen dan
voor op je duim.
neej Concordia uit Roermondquote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen welke club heb je gespeeld dan? Klinkt als een stel houthakkers uit Kerkrade...![]()
O ja, eens de beste club van Limburg. Niet dat dat wat zegt, maar goed, het klinkt toch leuk.quote:
hihi....quote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt nog als de plaatselijke houthakkersvereniging...![]()
de heren waren idd kampioen... maar ze hebben de tegenstander vandaag ook weer omzeep gebracht... eentje hebben ze met een gebroken sleutelbeen kunnen afvoerenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, eens de beste club van Limburg. Niet dat dat wat zegt, maar goed, het klinkt toch leuk.![]()
Ja, ik zag vanmiddag op Studio Sport dat het hockey vandaag voor het eerst met hooliganisme te maken heeft gehad. Bloemennaalsupporters die de spelers van Oranje Zwart vannacht lastiggevallen hebben of iets dergelijks.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
de heren waren idd kampioen... maar ze hebben de tegenstander vandaag ook weer omzeep gebracht... eentje hebben ze met een gebroken sleutelbeen kunnen afvoeren
Ja, klopt, ze zijn eindelijk kampioen geworden.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:49 schreef Ynske het volgende:
hahahha oranje zwart van eindhoven... lol
Foute vraag:quote:Op zondag 5 juni 2005 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
btw: is het trouwens waar wat ze van hockeyfeestjes zeggen?![]()
Het is een bloedserieuze vraag ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Foute vraag:
Vergeet je niet mij uit te nodigen de volgende keer?
Deze reactie zegt genoeg, ik krijg voor het eerst van mijn leven spijt dat ik nooit bij een hockeyclub ben gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:02 schreef Ynske het volgende:
hahahaha
ligt er natuurlijjk aan wat er allemaal rondloopt...
en nee ik ben geen slet
kijken mag altijd
Kampong!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:06 schreef Ynske het volgende:
van mij mag je ScOrPiOn... maareh ik moet eerst een nieuwe club in Utrecht vinden
Waarom? Te weinig gezellige feestjes waar jij je meestal netjes gedraagt bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef Ynske het volgende:
neeej die zijn zo fout
Haha. Jij bent meer van de elitaire clubs? Moet je eens bij HGC in Wassenaar gaan kijken, dat is echt het neusje van de zalm wat elitaire hockeyclubs betreft.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef Ynske het volgende:
hahahah dat weet ik niet, maar ben eens gaan kijken...
en neej niets voor mij..
te normaal
OK, ik zal er over ophouden.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:18 schreef Ynske het volgende:
ik ben geen hockeysletje....
en hou niet van elitair... (BALLEN)
neej gewoon lekker spelen, ouwhoeren enzow
Het topic is bijna zomer, dit gaat niet specifiek over mijquote:Op zondag 5 juni 2005 21:36 schreef Ynske het volgende:
lekker!!!!
Kutsmoesjesquote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef Ynske het volgende:
had t over t bier gekkie
Waar een wil is, is een wegquote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Ynske het volgende:
liever nuecken.,...
(duffie duck... gaat niet heb auwa weet je nog???)
quote:
Het is een omweg, morgenavond ben ik bij jou! Zet het glijmiddel alvast koud.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
ha maar die weg leidt vanaaf niet naar mij...
Ik heb eigenlijk weinig behoefte om daarbij te zijn Tranceptor.... (aangezien ik dan bij Ynske ben....)quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een omweg, morgenavond ben ik bij jou! Zet het glijmiddel alvast koud.![]()
![]()
![]()
Ok ok ok, je MAG kijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig behoefte om daarbij te zijn Tranceptor.... (aangezien ik dan bij Ynske ben....)
Je zult best aardig zijn, maar er zijn grenzen, helemaal met glijmiddel
Ioko snapt niet hoe zijn vorige bericht kan worden gezien als een verzoek om aanwezig te mogen zijn.....quote:
Ok, ik snap dat je verlegen bent, maar ik vind het echt niet erg. Je mag echt kijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Ioko snapt niet hoe zijn vorige bericht kan worden gezien als een verzoek om aanwezig te mogen zijn.....
Wat een ongelooooooooovelijke kutgrapquote:Op zondag 5 juni 2005 21:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het topic is bijna zomer, dit gaat niet specifiek over mij
Volgens mij haal je verlegenheid en afschuw door elkaar...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ok, ik snap dat je verlegen bent, maar ik vind het echt niet erg. Je mag echt kijken.![]()
Kijk, het wordt al beterquote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
Het was wel een grap, maar jij hebt geen humor
Dat kun je aan je kop zien.![]()
Details, details, details...quote:
Hard to get, leuk!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef Ynske het volgende:
ik ontken niets...
maar ik bevestig ook niets
dus die details kun je onder je schoentjes schrijven en eraflopen
voor sommige mensen idd hard to get...quote:
Ow wacht nu komt het typische macho-mannen deel:quote:
Ah leuk dat je voor mij niet zo moeilijk hoeft te doen dan, dat wordt me een minimeet waar de vonken afspringen gok ik zo.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor sommige mensen idd hard to get...
but for otherones...
* Tranceptor kniktquote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Ynske het volgende:
enneh voor jou is t hard to get....
he thinks soquote:
*Goedendag meneer van de Praxis, hoe dik is de dikste plank die jullie hier verkopen? Das 10 cm meneer Tranceptor.... Ow, dan moet ik nog ff verder kijken, de plank die ik voor mijn kop wil hangen is nog wel wat dikker...*quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef ioko het volgende:
[..]
*Goedendag meneer van de Praxis, hoe dik is de dikste plank die jullie hier verkopen? Das 10 cm meneer Tranceptor.... Ow, dan moet ik nog ff verder kijken, de plank die ik voor mijn kop wil hangen is nog wel wat dikker...*
![]()
Zo ongeveer maar dan meer op zijn hondjesquote:
Zou ik nooohoooit doenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ja Tranceptor, nu ophouden, je mag Ioko zijn potentiële vriendinnetje niet afpikken!![]()
Damn, Plato heeft het allemaal doorquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ja Tranceptor, nu ophouden, je mag Ioko zijn potentiële vriendinnetje niet afpikken!![]()
Snap ik, ik speel alleen mee, zonder weerwerk is er ook niets aanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
damn Ioko, neem het niet zo serieus, we zitten maar te dollen
[..]
valt t zo op dan???quote:
Ja, na BB gaat ioko ook afvallen.quote:
Tijd voor zichzelf, wat een kutsmoesquote:Op zondag 5 juni 2005 22:32 schreef Ynske het volgende:
hey petit....
Ioko en ik zijn vrienden...
en date wil tijd voor zichzelf...
dusseh tja
EDIT : VERKEERDE TOPICquote:
en dat wist hij niet voordat hij met jou een date wou, yuckquote:Op zondag 5 juni 2005 22:32 schreef Ynske het volgende:
en date wil tijd voor zichzelf...
stel je voor: je hebt net een lange relatie beëindigd en je bent je verdriet nog aan het verwerken.quote:
homo ?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:39 schreef Ynske het volgende:
tja zijn ex stond voor de deur...
en hij wil niets meer met hem
maar zegt dat ie er nu wel achter is dat hij t nog niet verwerkt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |