please spank mequote:Hockey
Mensen die die sport beoefenen zouden ze moeten
Waar is 'de ranja'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
Ik woon in Eindhoven, kanaiken.
Kom je op de ranja?
![]()
Blijft lastig he, tagsquote:
nee, ik woon een 'paar' km verder dan Den Bosch... sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef kanaiken het volgende:
Wonen er mensen hier in de buurt van boxtel (lees: tussen eindhoven en den bosch)
Misschien vanaaf zin om langs te komen in mijn stamcafe?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik woon een 'paar' km verder dan Den Bosch... sorry
Het is zonder stop te doen met de NS ja )quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]in de buurt van...dus je woont in de buurt van den bosch
Komst du? Komst du?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zonder stop te doen met de NS ja )
Blijven jullie dan of hoe moet ik me het voorstellen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
ik kom vandaag langs Kanaiken...
Ioko ook...
we zullen ff zwaaien
De trein naar het diepe zuidenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijven jullie dan of hoe moet ik me het voorstellen?![]()
Ik volg hemquote:
voel je je in de steek gelaten ofzow?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef kanaiken het volgende:
Maar copycat, pheno, en van jullie zin om naar boxtel te komen?
Nah, ik mijd de NSquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef kanaiken het volgende:
Maar copycat, pheno, en van jullie zin om naar boxtel te komen?
Ik wil met andere mensen ranja drinkenquote:
Helaaschquote:
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik wil met andere mensen ranja drinken
Zin wel, maar tijd helaas nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef kanaiken het volgende:
Maar @copycat, zin om langs te komen?Of had je al plannen?
Dan heb je een excuusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestje![]()
gefeli....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker vroeg naar bed..beetje saai, maar ik geef morgenavond mijn verjaardagsfeestje![]()
Too bad....quote:
Heb je enig idee hoe immobiel ik ben?quote:
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe immobiel ik ben?
Hockeyquote:
quote:
dealquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?
-Trein is erg duur, dus die gebruik ik zelden, maar is een mogelijkheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Vertel eens? Misschien kunnen we dan een keer naar jou komen, voor een meet ?
Kun jij niet naar de meet? Dan komt de meet naar jou!quote:
Zevenbergenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |