Teardrop - andere stagairquote:
Hij vindt er natuurlijk niets meer aan sinds ik er niet meer zo vaak benquote:
Ik weet alleen niet zeker of ze wel stagiair isquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jitz en de bananebende
Groepsfoto
[afbeelding]
De vluchtwagen
[afbeelding]
ga eens informatie opvragen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zeker of ze wel stagiair is
Doet me denken aan de Chi Chiquita Clanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jitz en de bananebende
Groepsfoto
[afbeelding]
De vluchtwagen
[afbeelding]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zeker of ze wel stagiair is
Kijken hoe schraal ze beneden is?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.
Neuken ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.
damn..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jitz en de bananebende
Groepsfoto
[afbeelding]
De vluchtwagen
[afbeelding]
Gisteren op weg naar het station (bus) kwam er ook nog een andere stagiair van hierzo gezellig met me pratenquote:
whahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nu je eigen jitze icon voor op fok!
[afbeelding]
Alleen die beweging herhalen dat het lijkt of ze elkaar neuckenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
Tel. nr. al binnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gisteren op weg naar het station (bus) kwam er ook nog een andere stagiair van hierzo gezellig met me praten
Die moet 10 maanden stage lopen, ik had meteen medeleiden met dr![]()
wow........... 10 maanden!!!! da's echt onwijs lang!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gisteren op weg naar het station (bus) kwam er ook nog een andere stagiair van hierzo gezellig met me praten
Ergste van alles was nog dat ze net 1 maand bezig was.......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
wow........... 10 maanden!!!! da's echt onwijs lang!!!!!
Chiley da Silva, da's toch de rechterhand van die kromme?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
Vandaag is gebleken dat de bananebende contacten heeft met chiley da silva. ook wel bekend als de chileen...
hier vluchten zij na een overval in hun supersonische vluchtwagen...
[afbeelding]
dat doe ik nou ook iedere dag alleen ze loopt niet hier stage ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |