Megter !!!!!! help ons !!!quote:
Ist wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er is hier iemand heel erg hard aan het werk, ik denk dat zij de enige is in het hele instituut ......
Ze is 1 dag ingehuurd om tassen in te pakken met promotie matteriaal ofzoer staan allemaal dozen en tassen en nu is ze nu moet ze heel zielig en eenzaam de hele dag die dingen inpakken..... ze is al de hele ochtend bezig..... misschien moet ik haar maar eens gaan helpen
ga je draco overtreffen want dan moeten we onze wanhoopslijst weer aanpassenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er is hier iemand heel erg hard aan het werk, ik denk dat zij de enige is in het hele instituut ......
Ze is 1 dag ingehuurd om tassen in te pakken met promotie matteriaal ofzoer staan allemaal dozen en tassen en nu is ze nu moet ze heel zielig en eenzaam de hele dag die dingen inpakken..... ze is al de hele ochtend bezig..... misschien moet ik haar maar eens gaan helpen
Eerst even bakkie koffie opdrinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga je draco overtreffen want dan moeten we onze wanhoopslijst weer aanpassen
met andere woorden hou ons op de hoogte
zonder koffie geen actie hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerst even bakkie koffie opdrinken
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je avatar is die schrale kat die ook in msn zit toch?
Ik vind 'm wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter !!!!!! help ons !!!
Jitz is spoorloos verdwenen![]()
ik zie een matchquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
En hier tegenover zit de receptie van een ander bedrijfje (die huren de ruimtes)
Daar zit de hele dag ook al een stagiaire eenzaam alleen, op vrijdag werkt er bijna niemand van dat bedrijf en er wordt ook niet gebeld.... ook al zo zielig en alleen
Ga wat ondernemen samen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
En hier tegenover zit de receptie van een ander bedrijfje (die huren de ruimtes)
Daar zit de hele dag ook al een stagiaire eenzaam alleen, op vrijdag werkt er bijna niemand van dat bedrijf en er wordt ook niet gebeld.... ook al zo zielig en alleen
laat haar de weg naar dit topic vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
misschien is er wel een kelder!!!!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat haar de weg naar dit topic niet vinden
er moet wel wat mis zijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef Megter het volgende:
Hij is al 27 min. niet op het forum verschenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |