Ey thanx, das een nuttige sitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Bel even naar de Amivedi in jouw regio, misschien dat ie daar als vermist staat.
http://www.amivedi.nl/
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
ziet er meer uit als een pers, een noorse boskat heeft meer een neus toch?
Ja, eens. Maar het is de enige langharige kat die er op staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
ziet er meer uit als een pers, een noorse boskat heeft meer een neus toch?
Schoteltje water, een gemalen hondenbrokje en wat kleine stukjes van een broodjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef Woepsie het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd of je z'n thuis kan terug vinden.
Heb je hem al wat voer gegeven?
Jij bent zeker levensmoequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:00 schreef Belacheloos het volgende:
en dan dat mormel ff in bad pleuren, dat-ie schoon wordt![]()
Yupquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef Woepsie het volgende:
Begrijp ik goed dat ze vanaf nu Poes heet?
Ik kijk liever TV. Ik denk dat ik Poes wat met papier laat stoeienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef Woepsie het volgende:
Propjes papier zijn leuk om met je poot tegen te slaan en als ze dan weg rollen kan je ze aanvallen.
Like I said: ik mag van de huisbaas geen huisdieren houden, dus hij kan zowiezo niet bij mij blijven. Denk dat het toch het asiel wordt dan uiteindelijk, of een oom van mijn vriendin, maar da's nog niet zeker. Ik hoop dat 't echte baasje zich zal melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ga je d'r zelf houden als er geen eigenaar opduikt?
Waarom?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef TearSong het volgende:
Maar helaas worden perzen wel vaker gedumpt![]()
Een chip heeft de grootte van een rijstkorrel, dus zelf kom je er niet achter. Een asiel, dierenarts of dierenambulance heeft een apparaat waarmee te controleren is op aanwezigheid van een chip en zij kunnen vervolgens ook uitzoeken welke eigenaar er voor deze chip staat geregistreerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:10 schreef Belacheloos het volgende:
Hoe kom ik daar achter? Heeft-ie ergens een stuk printplaat onder de huid ofzo?
De mijne gaat wel in bad. Maar die is dat ook van kleins af aan gewend. No way dat ik een vreemde pers ooit in bad zou doen.quote:
Nee ik woon in Valkenburg, dus het zou fijn zijn als iemand de Schakel in de gaten houdtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Syrena het volgende:
Woon je in de buurt van Elsloo of niet? Zo nee dan kan ik het plaatselijke huis-aan-huisblad wel voor je in de gaten houden (de Schakel).
Da's een ideetje zeg, zou deze kat er ook een kunnen hebben? Neem aan dat alleen de "duurdere" katten dit hebben. Waar zit die chip, of is dat verschillend per kat? Misschien voel ik 'm wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een chip heeft de grootte van een rijstkorrel, dus zelf kom je er niet achter. Een asiel, dierenarts of dierenambulance heeft een apparaat waarmee te controleren is op aanwezigheid van een chip en zij kunnen vervolgens ook uitzoeken welke eigenaar er voor deze chip staat geregistreerd.
Nee hoor, ook gewone katten worden steeds vaker gechipt. Katten die in het asiel terecht komen, worden bijv. standaard gechipt. Als jouw kat echt bij een fokker vandaan komt, is de kans best groot dat hij een chip heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef Belacheloos het volgende:
(...)
Da's een ideetje zeg, zou deze kat er ook een kunnen hebben? Neem aan dat alleen de "duurdere" katten dit hebben. Waar zit die chip, of is dat verschillend per kat? Misschien voel ik 'm wel.
Omdat zo'n beestje nogal wat onderhoud vraagt, als je ze niet regelmatig borstelt krijgen ze grote klitten/vervilte plekken. Plus dat sommige perzen zulke platte neusjes hebben dat hun ogen steeds tranen en dus een beetje vies worden, die moet je ook schoonhouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef Belacheloos het volgende:
[helaas worden perzen wel vaker gedumpt]
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |