quote:
Ik heb meer met clubvoetbal dan nationaal. Denk dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
TT is niet helemaal terecht. Ik vermaak, of heb me meer vermaakt, dan ooit met voetbal deze zomer.
Eerst was er een toernooi van jongeren onder de 17 jaar ofzoiets. Toen was er een toernooi in Toulouse met jongeren die niet aan het WK in Nederland meededen. Daarna begon het EK vrouwenvoetbal in Engeland. Tussendoor ook de kwalificatierondes voor het WK in 2006. Twee weken geleden dus het WK voor jongeren onder de 20 jaar en nu ook sinds een week de Confederations Cup.
Ik heb bijna elke dag voetbal gezien vanaf mei.
Bolton volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt AZ tegen Sunderland?
Zeker! Moet alleen nog boeken. En niemand van mijn kennissenkring gaat 4 dagen of langer.quote:
Is weer eens wat andersquote:Wo. 3 aug Ajax - FC Omniworld 15.30 Amsterdam
Das dan ook logisch als je Vitesse-fan bentquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
TT is niet helemaal terecht. Ik vermaak, of heb me meer vermaakt, dan ooit met voetbal deze zomer.
Ik heb bijna elke dag voetbal gezien vanaf mei.
Het staat al op de officiele ADO-site dus het zal wel kloppenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
en speelt ADO 2 augustus tegen West Ham?![]()
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Altijd hetzelfde met die oefenpotjes...Je gaat er - bij gebrek aan beter - steeds maar weer naartoe, maar als je dan langs de kant staat te zweten/rillen (óf het is bloedheet, óf het koelt ineens gigantisch af, das altijd zo) dan vraag je jezelf steeds weer af "wat doe ik hier toch?"
.
Maarja, een paar dagen later ga je toch maar weer kijken, want je hebt toch niets beters te doen.
Inderdaad, zo kom je nog eens ergens. Beetje bier drinken, 16 doelpunten zien en broodjes bal etenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?
Dat hij geen bier lust en geen maten heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?
Laat dat 16 doelpunten zien maar weg...zie nooit iets van de wedstrijd namelijk. Is ook helemaal niet interessant op zulk soort dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kom je nog eens ergens. Beetje bier drinken, 16 doelpunten zien en broodjes bal eten.
Aha, verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hij geen bier lust en geen maten heeft
Het wordt zeker geen bolton Wanderers, waarschijnlijk wordt dit Sunderland, maar is ook nog niet 100% zeker volgens de website van Sunderland....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:29 schreef vitazz het volgende:
Ik had ff wat oefenpotjes voor mezelf op een rij gezet, zodat ik kan kiezen......
06-8 AZ – Bolton Wanderers Alkm. Hout 20.00
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Woensdag 20 juli, Sittard (stadion), 19.30 uur:
Fortuna Sittard - Ajax
Informatie over de kaartverkoop e.d. volgt.
In plaats van die wedstrijd in Duitsland die niet doorging.
'Gratis' entree op je scc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef TheGHunter het volgende:
Hebben ze in Sittard toch weer de illusie van eredivisievoetbal![]()
Zie je nu wel dat die potjes niets zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch - Quick '20 werd 8-0
89equote:Op woensdag 6 juli 2005 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die kutpotjes in de arena waarin jullie in de 91e en 93e minuut scoren
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef Chen het volgende:
Zie het als een topic voor iedereen die op vakantie gaat
Maccabi, Bayernquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie![]()
Alleen daarom ben ik al voor PSV, Feyrenoord etc.
En dan is het afhankelijk van wie wint?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maccabi, Bayern![]()
Amsterdamse arrogantie![]()
Alleen daarom ben ik al voor PSV, Feyrenoord etc.
Qua Europse punten die vallen te behalen dan. Mijn hart ligt nog steds bij FC Twentequote:
1-3quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe Uden - Galatasaray is afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |