hey, ik had de film gekozen hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Draco denkt serieus een vrouw te kunnen versieren met een bord zuurkool, een HEMA rookworst en een derderangs film
je hebt van die mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Draco denkt serieus een vrouw te kunnen versieren met een bord zuurkool, een HEMA rookworst en een derderangs film
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat wordt het... ja toch wel of neh laat maar klote stalker?
Is tenminste een keer wa anders als heb je een vuurtje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ok dan niet...quote:
dus je hebt nu wanhopig, wanhopiger, tear, draco?quote:
huil jij lucht?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ok dan niet...
mensen ben ff in hoekje me longen eruit janken... misschien... tot ooit![]()
ja dat mquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus je hebt nu wanhopig, wanhopiger, tear, draco?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En de worst en zuurkool was zijn plan?![]()
Het worden steeds meer vervoegingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou die heb ik nodig om hart te schreeuwen van heb verdrieeeeetquote:
Draco staat nu al boven mijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nou die heb ik nodig om hart te schreeuwen van heb verdrieeeeet
misschien komt meiske van de 5 mij wel trooste![]()
![]()
en je doelt op ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Normaal heb ik weinig tegen vrouwen. Maar het exemplaar dat hier zit is wel een zeldzame.
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nou die heb ik nodig om hart te schreeuwen van heb verdrieeeeet
misschien komt meiske van de 5e mij wel trooste![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |