bedoelde het meer naar iemand anders eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef Vigile het volgende:
[..]
Vind je wel een aardige gozer hoor...maarreh...nah
welk merk zijwielen heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja van die klik dingen en dan als je langzaam fietst gaan die van boven naar beneden en dat maakt leuk geluidje![]()
![]()
![]()
me msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mochten andere genootzaakt zijn me toe te voegen.. gaat uwe gang
Ik geloof heilig in het Ik-isme
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
me msnSpam, weekbanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mochten andere genootzaakt zijn me toe te voegen.. gaat uwe gang![]()
dude ....quote:
hij heeft ookal een paar doodsverwensingen hier dus dat word langerquote:
[..]
me msnkom op jongens: met z'n allen SPAMMENNNNNN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mochten andere genootzaakt zijn me toe te voegen.. gaat uwe gang
.. uhmmm
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft ookal een paar doodsverwensingen hier dus dat word langer
[..]
me msnhaha, je bent nog echt serieus ook, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mochten andere genootzaakt zijn me toe te voegen.. gaat uwe gangMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
haha, je bent nog echt serieus ook, of niet?
nou he toch zegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Ballicious het volgende:
Potverdorie
what's wrong balli?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Ballicious het volgende:
Potverdorie
[..]
[..]
quote:
Aaah draco dacht eindelijk dat iemand gevonden had om de rest van zn leven mee te delenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
Draco denkt serieus een vrouw te kunnen versieren met een bord zuurkool, een HEMA rookworst en een derderangs filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |