No shit sherlock !!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Vigile het volgende:
*doet ontdekking...*
als je op spatie ramt, dan scroll je naar beneden!
Oeeeh, maybe fok! koppel nr 2quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja jij kom uut grunn.. dit weekend? ehm waar... mja centraal ergens ... utrech ofsow?
Dat maakt zo'n leuk geluid als je fietstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, waarom heb jij het over kantklossen en kaarten tussen je spaken?
Ik moet dit weekend alleen nog wel even m'n scriptie afronden he!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja jij kom uut grunn.. dit weekend? ehm waar... mja centraal ergens ... utrech ofsow?
try page up page downquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Vigile het volgende:
*doet ontdekking...*
als je op spatie ramt, dan scroll je naar beneden!
jij moet ook maar eens hier gaan kijken:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n leuk geluid als je fietst
ik ben niet zo creatief meer, die verspil ik hier met m'n myfipoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, waarom heb jij het over kantklossen en kaarten tussen je spaken?
we kenne ook volgende week gaan als dat wat beter uit komt ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend alleen nog wel even m'n scriptie afronden he!
heb je ook van die gekleurde dingen om je spaken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n leuk geluid als je fietst
En maandag loopt ie weer te geilen op goddessquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we kenne ook volgende week gaan als dat wat beter uit komt ....
@ vigile![]()
hij begint nu al aan de mannen hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ vigile![]()
quote:
of dat wietje op je muisquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja van die klik dingen en dan als je langzaam fietst gaan die van boven naar beneden en dat maakt leuk geluidjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb je ook van die gekleurde dingen om je spaken?
oooooooooohquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij moet ook maar eens hier gaan kijken:
Link komt zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |