ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan aan het niveau merken dat het vrijdag is
ahh jij bent een sopperquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ook wel, ik irriteer mezelf wel mateloos aan het feit dat m'n boterham met ambachtelijke jagerwurst niet in m'n beker pas. Zodoende moet ik iedere keer een stuk eraf bijten alvorens ik dit kan doen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat bewaren jullie maar voor in bed![]()
hmmm Paella, dat moet ik weer s eten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ahh jij bent een sopper
maar zoals je nu doet is meer spaanseerst je bek vol stouwe met vrete
dan zuipe erbij
in spanje gaat het vaak bij avond eten met broodlekker joh
eerst je bek vol stouwe met paella dan hap brood erbij ... en HOPPA knauwe![]()
Wat jij verder in bed doet en blijkbaar met koeien is niet onze zaak, hou dat voor jezelfquote:
Maar, maar, sex is viesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat jij verder in bed doet en blijkbaar met koeien is niet onze zaak, hou dat voor jezelf![]()
Ik eet ook altijd met m'n handen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ahh jij bent een sopper
maar zoals je nu doet is meer spaanseerst je bek vol stouwe met vrete
dan zuipe erbij
in spanje gaat het vaak bij avond eten met broodlekker joh
eerst je bek vol stouwe met paella dan hap brood erbij ... en HOPPA knauwe![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat jij verder in bed doet en blijkbaar met koeien is niet onze zaak, hou dat voor jezelf![]()
als je ooit naar spanje gaat probeer chanquetes te etenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
hmmm Paella, dat moet ik weer s eten...
Of Tapas!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met dat soepje dan hequote:
wat n prachtig gedichtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb het koud
ik heb hoofdpijn
ik ben het beu
ik wil slapen
enz enz enz.
Conclusie: je bent een vrouw wiens ei ontploft is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb het koud
ik heb hoofdpijn
ik ben het beu
ik wil slapen
enz enz enz.
Vind je ? met dat onderwerp vind ik dat er geen verschil moet zijnquote:
Hoe durven zequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
als je ooit naar spanje gaat probeer chanquetes te eten
dat zijn baby sardientjes die ze heel huids frituren
limoente erover uitknijpen... en vrete maar
latin food is tha best
toch niet de kwats hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Conclusie: je bent een vrouw wiens ei ontploft is.
Nog steeds hoofdpijn? das minder....nog effies volhouden, nog 1,5 uur en je kunt lekker wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb het koud
ik heb hoofdpijn
ik ben het beu
ik wil slapen
enz enz enz.
nee, die fokkers met een uber-pimp-fietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
worden we herinnerd als : Die fietsen-twaekers
Of de Fietsen-modders
![]()
Idd, maar je hebt altijd van die aparte figuren, die doen het met koeien...of hondenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vind je ? met dat onderwerp vind ik dat er geen verschil moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |