told jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef Ballicious het volgende:
Die schrale curry tussen die broodjes is idd niet te eten.
*heeft nieuwe cd van oasisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef Vigile het volgende:
*heeft nieuwe Oasis op staan*
Meer dan genoeg, tijd om op te houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef somegirl het volgende:
ik heb al 2 alineas voor m'n conclusion & recommendation
Hij is zeker wel binne te houden...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef Ballicious het volgende:
Hoe is je soep draco?
't valt me mee dat er nog geen slotje op zitquote:
bedenk met net dat ik de radio nog niet eens aangezet heb!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef Vigile het volgende:
*heeft nieuwe Oasis op staan*
inderdaad!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
't valt me mee dat er nog geen slotje op zit
Hoezo? We waren toch ontopic ervaringen aan het uitwisselen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
't valt me mee dat er nog geen slotje op zit
slechte zaak, snel aanzettenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef somegirl het volgende:
[..]
bedenk met net dat ik de radio nog niet eens aangezet heb!
We hebben een ketter in ons midden....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef somegirl het volgende:
[..]
bedenk met net dat ik de radio nog niet eens aangezet heb!
Ook wel, ik irriteer mezelf wel mateloos aan het feit dat m'n boterham met ambachtelijke jagerwurst niet in m'n beker pas. Zodoende moet ik iedere keer een stuk eraf bijten alvorens ik dit kan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hij is zeker wel binne te houden...
die van jou?
donequote:
Misschien kan je de schoonmaakster van fisher's tweaker lenenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
We hebben een ketter in ons midden....
* knoeit met soooeeepppp!!!*
hahaha, misschien wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? We waren toch ontopic ervaringen aan het uitwisselen?![]()
Als we al dieweghalen, gaat iedereen denken dat we serieus waren
Dat bewaren jullie maar voor in bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |