Laterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef Megter het volgende:
kzal de groeten doen aan JJ van jullie
Fok! ze nog vandaag en tot ziens
rolllllatorrrrr!voor Geitje
je hoeft jonge jongetjes niet de groeten te doen van mij hoor.. ben geen pedoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef Megter het volgende:
doei doeiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef Megter het volgende:
ook je zoon niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je hoeft jonge jongetjes niet de groeten te deon van mij hoor.. ben geen pedo
Vraag even aan de tweaker van fisher wat voor muziek die luistert, zal vast hele goede muziek zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ooh, is dat het. Ik vroeg het me al af..![]()
Niet? Jij had toch als eerste Nederlander een pedo-pas aangevraagd? En gekregen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je hoeft jonge jongetjes niet de groeten te deon van mij hoor.. ben geen pedo
http://pedopas.iiivx.netquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Jij had toch als eerste Nederlander een pedo-pas aangevraagd? En gekregen?
quote:
The Bits and Bytes, met hun nieuwe cd The Errors of Windowsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag even aan de tweaker van fisher wat voor muziek die luistert, zal vast hele goede muziek zijn
bliep bliep, bliep bliep bloep etc...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag even aan de tweaker van fisher wat voor muziek die luistert, zal vast hele goede muziek zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee die heb ik in op zn kamer opgesloten
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
The Bits and Bytes, met hun nieuwe cd The Errors of Windows
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Jij had toch als eerste Nederlander een pedo-pas aangevraagd? En gekregen?
denk dat je mij verward met dracoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |