quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu goddes er niet is, wil ie meteen vreemdgaan met Somegirl. Zien jullie dat ook allemaal?
Dan hoop ik toch wel klaar te zijn met stage eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
en als je alle vrouwen gehad hebt dan ga je zeker op de mannen over![]()
So?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Vigile het volgende:
*pas op! als jullie zo doorgaan...dan is strax het topic vol!*
somegirl heeft toch een vriend enzo... dus heeft geen zin... maar ik ben gewoon van goddess punt uit ...tenzij....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook tegen Goddes, en eergisteren tegen snobgirl, en daarvoor tegen IJlien![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Vigile het volgende:
Whats your point ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Vigile het volgende:
dan ben ik meteen wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Goddess heeft ook een vriendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
somegirl heeft toch een vriend enzo... dus heeft geen zin... maar ik ben gewoon van goddess punt uit ...tenzij....
goddess toch ook enzo...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
somegirl heeft toch een vriend enzo... dus heeft geen zin... maar ik ben gewoon van goddess punt uit ...tenzij....
Wat loop je dan te flirten met andere meisjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je voelt je gewoon buiten geslotenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan maken we lekker weer een nieuwequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef Vigile het volgende:
jij weet meer dan ik schijnbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja maar goddess en ik gaan naar spanje verhuizen en wonen en rob komt dan mee en die dumpen we in een schuurtje met slot achteraan ergens op me 10 hectare grondquote:
Dan kan hij in jullie huis parket komen leggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja maar goddess en ik gaan naar spanje verhuizen en wonen en rob komt dan mee en die dumpen we in een schuurtje met slot achteraan ergens op me 10 hectare grond
Baltasarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |