boes boes, de rest van 't lied ben ik vergetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een koe, k heb haar boes genoemdik gebruik haar alleen niet voor die doeleinden
![]()
een meid???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor de sex gebruik je dus de keukentafel, bank, trap en weet ik veel wat nog meer ?
Inderdaad, hoe ging het ook alweer?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
boes boes, de rest van 't lied ben ik vergeten![]()
Elke os kan ons iets leren ..... Boes boes, boes boesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
boes boes, de rest van 't lied ben ik vergeten![]()
quote:
de huichelaar!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu goddes er niet is, wil ie meteen vreemdgaan met Somegirl. Zien jullie dat ook allemaal?
Ik zie het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu goddes er niet is, wil ie meteen vreemdgaan met Somegirl. Zien jullie dat ook allemaal?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef tijgerwillie het volgende:
ja maar er zijn veel dingen die erbij komen om te slapen (ik bedoel het in slaap komen/gebracht worden) hahahha kan je behoorlijk wat voor doen hoor
we laten ons door niemand koeieneren .. boes boes, boes boesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Elke os kan ons iets leren ..... Boes boes, boes boes
en een fietsband repareren ... boes boes, boes boes
Verder weet ik het ook niet![]()
Nee vind gewoon leuk dat onze smaak op 1 llijn ligtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook tegen Goddes, en eergisteren tegen snobgirl, en daarvoor tegen IJlienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee vind gewoon leuk dat onze smaak op 1 llijn ligt
Dat is hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Ballicious het volgende:
Welke os kan ons iets leren?
Boes boes!! Boes Boes!!
En een fietsband repareren?
Boes boes!! Boes Boes!!
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
Wie laat zich niet koeieneren?
Boes Boes!! Boes Boes!!
Boes Boes!! Boes Boes!!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Ballicious het volgende:
Welke os kan ons iets leren?
Boes boes!! Boes Boes!!
En een fietsband repareren?
Boes boes!! Boes Boes!!
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
Wie laat zich niet koeieneren?
Boes Boes!! Boes Boes!!
Boes Boes!! Boes Boes!!
en als je alle vrouwen gehad hebt dan ga je zeker op de mannen overquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook tegen Goddes, en eergisteren tegen snobgirl, en daarvoor tegen IJlien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |