Dat wordt dan weinig sex, vigilequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn? das minder....nog effies volhouden, nog 1,5 uur en je kunt lekker weg..buiten is het lekker warm !
*hug*
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat jij verder in bed doet en blijkbaar met koeien is niet onze zaak, hou dat voor jezelf![]()
lekkerste eten wat er is... ik raad het je aan om te proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe durven ze![]()
Lieve, kleine baby sardientjes frituren![]()
Ik zal zeopeten
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Idd, maar je hebt altijd van die aparte figuren, die doen het met koeien...of honden![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, die fokkers met een uber-pimp-fiets
Met koeien is niks mis hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Idd, maar je hebt altijd van die aparte figuren, die doen het met koeien...of honden![]()
Dat kan niet. Het lekkerste eten wat er is wordt door mn moeder klaargemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lekkerste eten wat er is... ik raad het je aan om te proberen
Nee eigenlijk totaal nietquote:
warmmmmm hier is het altijd super heet, maar nu heb ik het koud brrrrrquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn? das minder....nog effies volhouden, nog 1,5 uur en je kunt lekker weg..buiten is het lekker warm !
*hug*
komt omdat je cool bentquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
warmmmmm hier is het altijd super heet, maar nu heb ik het koud brrrrr
Nee door de mijne!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het lekkerste eten wat er is wordt door mn moeder klaargemaakt![]()
i know! Half jaartje Mexico gedaan, heeeeeeeeeeeeerlijk eten!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
als je ooit naar spanje gaat probeer chanquetes te eten
dat zijn baby sardientjes die ze heel huids frituren
limoente erover uitknijpen... en vrete maar
latin food is tha best
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee in bed doe ik alleen aan slapenhahaha
Voor de sex gebruik je dus de keukentafel, bank, trap en weet ik veel wat nog meer ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee in bed doe ik alleen aan slapenhahaha
ze voornaam is toch niet sjors hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een koe, k heb haar boes genoemdik gebruik haar alleen niet voor die doeleinden
![]()
en de wei?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor de sex gebruik je dus de keukentafel, bank, trap en weet ik veel wat nog meer ?
sex is viesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor de sex gebruik je dus de keukentafel, bank, trap en weet ik veel wat nog meer ?
duh... je bent ook niet lesbisch!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een koe, k heb haar boes genoemdik gebruik haar alleen niet voor die doeleinden
![]()
zuurkoolstampotquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee door de mijne!!!!
spaans eten is het lekkerst
daarna japans... dan indisch dan zuurkoolstampot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |