Daar ging ik al vanuit, heb er speciaal eentje voor je meegenomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef somegirl het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Gevulde koek anyone?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
you have 2 wishes leftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
ik wens mijn bed weer terug te vinden of om wakker te worden
Wensen? Heb je de kaarjes op je taart uitgeblazen? Of zit je tussen 2 vrouwen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
ik wens mijn bed weer terug te vinden of om wakker te worden
ik zie m'n bed nog steeds niet en wakker ben ik al helemaal nietquote:
ik heb een tweaker tegenover me zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wensen? Heb je de kaarjes op je taart uitgeblazen? Of zit je tussen 2 vrouwen?
Nee, ik denk mss dat tear even opstaatquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit, heb er speciaal eentje voor je meegenomen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
Een sigaar vroeg aan de banaan: heb jij een goed leven?
De banaan: Nee, eerst wordt mijn vel er af getrokken en daarna word ik opgegeten
De banaan daarna aan de sigaar: heb jij een goed leven?
De sigaar antwoordde: nee, eerst wordt mijn kop in de fik gestoken en dan wordt er aan mijn kont gezogen!
Ik was even aan het werkquote:
tering doppie, das nou al de 2de keer binnen 5minquote:
Joepie!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer, al mijn werkzaamheden voor vandaag gedaan, 2 laptops aangesloten op een beamer, de rest van de dag kan ik lekker fokken !
of dat je zó'n honger hebt dat je er misselijk van bent, en dus denkt dat je totaaaaal geen honger hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
ken je dat gevoel? Dat je zo'n honger hebt dat je geen hap door je keel krijgt?
Ik krijg die koeken niet weg om één of andere vage reden. En aan mn maag zal het niet liggen
Inderdaad daarom doe ik de rest van de dag ook niets meerquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
tering doppie, das nou al de 2de keer binnen 5min
Ja, preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
of dat je zó'n honger hebt dat je er misselijk van bent, en dus denkt dat je totaaaaal geen honger hebt
zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad daarom doe ik de rest van de dag ook niets meer![]()
Waar gaat dit heen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
tering doppie, das nou al de 2de keer binnen 5min
toch maar even eten Jitz, is goed voor jequote:
Nee ik ben allang te tel kwijt, van de kerktorens dan hequote:
zoals altijd: wanneer leer je 't nou eerst de berg op om er daarna af te vallenquote:
Ik probeer het, steeds een klein hapje.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef somegirl het volgende:
[..]
toch maar even eten Jitz, is goed voor je
Sexrelatie ? Meldtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
Nee ik ben allang te tel kwijt, van de kerktorens dan hemaar er zullen altijd wel meer mannen zijn dat kerktorens, of ze ook lekker zijn.. tja das afwachten
ze heeft 't over lekkere mannen tear.. gaat er geen belletje rinkelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |