wat jij knap vind kan voor een ander lelijk zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoor jij mij zeggen dat uiterlijk nie alles is?... je zal mij nie met een lelijke meid zien lopen....
Heb der nog nooit 1 gehad die lelijk was....
3 gevulde koeken is ook best veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, de eerste is al wel binnen. Maar die andere 2 moeten maar even wachten tot mn maag het aankan
Inderdaad helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat jij knap vind kan voor een ander lelijk zijn
dus hou op met dat haantjes gedrag
zal ik??quote:
ik had ook nog iets in sub gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zal ik??
@ somegirl... das onzin... als er iemand in de kroeg staat die er niet uit ziet zal jij die nooit aanspreken .. dus tief op met dat hypocriete aub
Gewoon een soepje nemen, om vervolgens om 11 uur 2 bammetjes naar binnen te kunnen werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zal ik??
@ somegirl... das onzin... als er iemand in de kroeg staat die er niet uit ziet zal jij die nooit aanspreken .. dus tief op met dat hypocriete aub
das eigenlijk me punt... maar goed....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat jij knap vind kan voor een ander lelijk zijn
dus hou op met dat haantjes gedrag
Daarom, en ik zit me toch te vervelen.quote:
ik wacht ook op feedback van m'n supervisor van school. Ze zei bij m'n vorige feedback al dat alles er prima uitzag, dus daar zit ik niet zo over in.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom, en ik zit me toch te vervelen.
Die karige begeleider van me heeft mn verslag nog niet gelezen, en tot die tijd kan ik niets doen
daar ga ik in meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ikop mensen die iemand beoordelen op zn uiterlijk
Ik twijfel nog tussen de toscaanse tomaat en de kip... Welke opties heb jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
neemt woorden terug![]()
![]()
@ balli.... welke pak jij?
Dat doet iedereen in eerste instantie, dus je moet daar niet over zeuren. Dat is gewoon mens eigen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ikop mensen die iemand beoordelen op zn uiterlijk
stuk of 10 ofsow... weet niet... maar we paken te toscaanse tomato wel.. ik eet geen kipquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de toscaanse tomaat en de kip... Welke opties heb jij?
zeker daar ben ik t ook mee eens, het oog wil ook wel watquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doet iedereen in eerste instantie, dus je moet daar niet over zeuren. Dat is gewoon mens eigen.
Dat is echt totale bullshit maar goed ik ga er niet over in discussie geen zin in vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doet iedereen in eerste instantie, dus je moet daar niet over zeuren. Dat is gewoon mens eigen.
ik heb er ook 1 mee met chocopastaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef LaFoxXx het volgende:
ik ga om 11 uur genieten van mijn boterhammen met chocopasta!!
ik ga nu genieten van een poging tot half slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef LaFoxXx het volgende:
ik ga om 11 uur genieten van mijn boterhammen met chocopasta!!
Vegetarier?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
stuk of 10 ofsow... weet niet... maar we paken te toscaanse tomato wel.. ik eet geen kip
ik 2 met jam en 2 met kaas, die natuurlijk in het tosti apparaat gaan!quote:
ik ook nog 1 met kaas en 1 met jamquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik 2 met jam en 2 met kaas, die natuurlijk in het tosti apparaat gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |