Toch wel handig he op je laatste stagedagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:34 schreef somegirl het volgende:
ik moet vandaag toch maar s m'n conclusions and recommendations gaan schrjiven denk ik...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, hij heeft ookal zo'n usb horloge dus tjaa
En feestelijk gevuld.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon lief en schattig , kan ik er wat aan doen![]()
Uiterlijk zegt ook niet allesquote:
weet je dat die bestaan... m'n pa heeft er 1 in de klas gehad, gewoon een blank kind met 2 negers als ouders, een albino negerquote:
Cup a soup tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
Dames en heren nog 25 minuten!!
zijn schaarsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet je dat die bestaan... m'n pa heeft er 1 in de klas gehad, gewoon een blank kind met 2 negers als ouders, een albino neger
heb het hele weekend en maandag ook nog!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch wel handig he op je laatste stagedag
Dus jij kunt erover meepraten ?quote:
Hoor jij mij zeggen dat uiterlijk nie alles is?... je zal mij nie met een lelijke meid zien lopen....quote:
inderdaad, het gaat om het innerlijk niet om het uiterlijkquote:
Nee, de eerste is al wel binnen. Maar die andere 2 moeten maar even wachten tot mn maag het aankanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef somegirl het volgende:
Jitz, heb je je koeken al op?
maar dat is jouw mening. iedereen heeft weer andere smaakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoor jij mij zeggen dat uiterlijk nie alles is?... je zal mij nie met een lelijke meid zien lopen....
Heb der nog nooit 1 gehad die lelijk was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |