Wij kunnen 2 taken tegelijk, een beetje vrouwelijk ja, dat klopt, maar het werkt erg prettigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:26 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen.
Mag ik wat vragen? (dat doe ik nu al ik weet het)
Moeten jullie niks doen voor je stage ofzo? bedoel een beetje fokken ok daar heb ik ook wel tijd voor, maar jullie zitten hier echt de hele dag en dan dag in dag uit, maar je moet toch ook wat doen?
soms, maar ja, je wordt goed in 2 diingen tegeljik doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:26 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen.
Moeten jullie niks doen voor je stage ofzo? bedoel een beetje fokken ok daar heb ik ook wel tijd voor, maar jullie zitten hier echt de hele dag en dan dag in dag uit, maar je moet toch ook wat doen?
Waar ik stageloop is het enorm rustig (helaas), een paar uurtjes werk per dag is al veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:26 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij kunnen 2 taken tegelijk, een beetje vrouwelijk ja, dat klopt, maar het werkt erg prettig
zoo das zeker 15min werkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu heb ik wel weer iets te doen
ff een dvd brander inbouwen bij iemand
later!
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:30 schreef LaFoxXx het volgende:
en toen was k weer terug
hij is alweer terug hoorquote:
ik heb het niet voor cup a soup halen.........quote:
Mini formaat, is makkelijk mee te nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij is alweer terug hoor
hij heeft zeker geen grote usbstick
Ik hou ook van kromme zinnen ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik heb het niet voor cup a soup halen.........![]()
mja, hij heeft ookal zo'n usb horloge dus tjaaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mini formaat, is makkelijk mee te nemen![]()
Maar ik ben gewoon lief en schattig , kan ik er wat aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |