Heeft die Tweede Wereldoorlog ook niet lang geduurdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Het "mysterie" van het mislukken van operatie Market Garden. Hier in Nijmegen ligt vlakbij de Waalbrug een koperen plaat waaronder papieren liggen waarop staat waarom de operatie mislukt is. Deze bergplaats mag pas in 2040 opengemaakt worden (100 jaar na het einde van de oorlog).
Ik kan ook eigenlijk helemaal niet rekenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft die Tweede Wereldoorlog ook niet lang geduurd.
oorzaak volendam?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
beland je na 'n avond stappen nog in het brandwondencentrum
Zou me niet verbazen als in 2040 blijkt dat er niets onder ligt,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Het "mysterie" van het mislukken van operatie Market Garden. Hier in Nijmegen ligt vlakbij de Waalbrug een koperen plaat waaronder papieren liggen waarop staat waarom de operatie mislukt is. Deze bergplaats mag pas in 2040 opengemaakt worden (100 jaar na het einde van de oorlog).
Ja, die vind ik ook mooi! Vooral die linker foto, een teddybeer op het hoofd van de duivelquote:
wat een kutkick... mensen moeten imho gebanned worden voor dit soort acties!quote:
voglens mij was het einde van de oorlog in 1945quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als in 2040 blijkt dat er niets onder ligt,
een koperen plaat lijkt me nou niet echt de beste beveiliging tegen nieuwsgierige
personen/journalisten (of het moet in een zwaarbewaakte bunker liggen oid)
Zie even boven jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voglens mij was het einde van de oorlog in 1945
i seequote:
Nog een newbie ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een kutkick... mensen moeten imho gebanned worden voor dit soort acties!
en deze:quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Kan het even niet vinden, maar was er niet ergens een eiland waar een kolonie verdween?
Ah ik heb het al.:
http://www.coastalguide.com/packet/lostcolony01.htm
Eerste Amerikaanse kolonie op Roanoke mysterieus verdwenen. 1 Van de weinige hints die achterbleef was het woord CROATOAN.
Redelijk vaag allemaal idd.
zijn allebij in Supernatural behandeld...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef Sjakie01 het volgende:
In het kleine plaatsje de Lutte staat de 'Hellehond', een standbeeld (gemaakt door de beeldhouwer Pieter de Monchy) van een hond die vroeger bij de boeren langs de huizen kwam om de dood aan te kondigen door voor het huis van een stervende te blaffen en te huilen.
[ afbeelding ]
Klopt, dat is bij ons achter, in het bos.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Was er bij het Solse Gat niet iets soortgelijks gebeurd, maar dan met een klooster?
Bar en bar slechte communicatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Dat dacht ik dus ook jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als in 2040 blijkt dat er niets onder ligt,
een koperen plaat lijkt me nou niet echt de beste beveiliging tegen nieuwsgierige
personen/journalisten (of het moet in een zwaarbewaakte bunker liggen oid)
quote:In 1995 beweerde Sloot een datacompressiesysteem te hebben ontwikkeld dat het mogelijk maakte om ten minste 16 speelfilms op een chipkaart van 64 kilobyte op te slaan. Via een speciaal kastje konden de speelfilms op een beeldscherm worden vertoond. Het Sloot Digital Coding System zou geen gebruik maken van het binaire stelsel, maar van een zelfontworpen digitaal alfabet.
[...]
Op 11 juli 1999 overleed Sloot, die hartpatiënt was, na een hartaanval. Het geheim van zijn uitvinding nam hij mee in zijn graf. Het demonstratiekastje was onvindbaar, en ook de broncode van de uitvinding is nooit teruggevonden. De gehele inhoud van zijn werkkamer is weggegeven aan de aandeelhouders.
Het bleek een hoax te zijn, allemaal gebasseerd op een nieuwsbericht dat is overgenomen door andere media en zo een domino effect teweegbracht.quote:
Ik neem aan dat deze gozer dus zijn miljoen heeft opgehaald bij de James Randi foundation? Die geven een miljoen voor any paranormal or supernatural powers die je kan laten zien onder gecontroleerde omstandigheden?quote:
Als je even verder had gezocht kwam je tot de conclusie dat die Luciferman A.W. underwood rond 1882 leefdequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze gozer dus zijn miljoen heeft opgehaald bij de James Randi foundation? Die geven een miljoen voor any paranormal or supernatural powers die je kan laten zien onder gecontroleerde omstandigheden?
Van wie mag dat niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Idd, Market Garden is nou niet bepaald een mysterie. Door het slechte weer kwamen de Poolse versterkingen te laat, walkie talkies die niet functioneerden, een te ambiteus plan, geallieerde plannen die in Duitse handen vielen en een SS bataljon dat toevallig daar aan het chillen was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bar en bar slechte communicatie.
De communication luitjes van de landmacht hebben dit uitgezocht.
quote:Een week voor Lincoln werd neergeschoten was hij in Monroe, Maryland.
Een week voor Kennedy werd neergeschoten was hij in Marilyn Monroe.
Kan je hier meer over vertellen? Wat is Lovecraft?quote:[b]Op woensdag 8 oktober 2008 13:15 schreef Id_do_her het volgende:[/b
The Bloop, ergens in de zomer van 1997 werden er geluiden in de oceaan waargenomen op een ongeloofelijke diepte, het geluid was onbekend en was nog nooit eerder gehoord, wetenschappers zeggen dat het een gigantische aal zou moeten zijn die het geluid had gemaakt, het geluid was een soort roep en kon waargenomen worden in een straal van 5000 km. De locatie waar het geluid vandaan kwam, kwam (toevallig?) vanaf de preciese locatie waar de stad R'lyeh uit het boek Call of Cthulhu gelegen zou hebben. Lovecraft fans zweren nu dat R'lyeh echt is en het ras van Ctulhu echt bestaat.
H.P. Lovecraft was een van de beste thriller schrijvers van de 20e eeuw. Hij heeft o.a. de necronomicon bedacht. Hij heeft vrij veel korte verhalen geschreven waarvan er ondertussen al veel zijn verfilmd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:40 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen? Wat is Lovecraft?
Beetje cheap dit. Als dit verhaal echt zou zijn, zou niemand dit weten. Tenzij iemand de Axe Man in de gaten hield. Maar als dat het geval is, zou zijn identiteit te achterhalen zijn geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
The New Orleans Axe man, hij doolde over de straten van New Orleans gewapend met een bijl. Hij brak altijd geruisloos in en hield van Jazz muziek, mensen die Jazz muziek hadden spelen in een huis werden nooit aangevallen. Er zijn diverse oproepen geweest van mensen die hem uitnodigde om hem in de val te lokken maar dat is nooit gelukt.
Hij deed ooit de oproep om op een avond niemand aan te vallen die Jazzmuziek draaide, elk huis in New Orleans draaide die avond Jazzmuziek en er vielen ook geen doden. Hij vermoorde verschillende mensen door naast ze te staan als ze sliepen, net zo lang blijven staan tot de persoon vanzelf wakker werd en ze dan op het moment dat het slachtoffer wakker werd ze heel geweldadig met een bijl om zeep te helpen.
The Axe Man is nooit gepakt en niemand heeft ooit geweten wie het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |