Ik heb een keer gehoord dat Jack opgepakt was en dat zijn naam bekend was bij Scotland Yard.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien, maar ik heb "het dagboek van Jack the Ripper" ook gelezen. Veel bewijzen die in dat boek stonden, die James Maybrick als de dader aanwezen, kwamen niet terug in die docu. Maar wat het boek zelf ook al stelt, het kan zijn dat Maybrick graag Jack had willen zijn.
Prolly zullen we het wel nooit te weten komen![]()
soort van From Hell idee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat Jack opgepakt was en dat zijn naam bekend was bij Scotland Yard.
Zij zouden wegens de gevoeligheid van die informatie destijds zijn naam niet bekend willen maken aan het publiek (zou mogelijk verband kunnen hebben gehouden met het koningshuis).
Ik geloof ook dat zijn naam ergens in 2003 ofzo vrij gegeven zou worden, maar ik weet dus niet of dit correct is of intussen al gebeurd is.
kut als je later die avond je mond op haar lippen plaatstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef ruud_fr het volgende:
makkelijk als je in de kroeg een dame vuurtje geeft
beland je na 'n avond stappen nog in het brandwondencentrumquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef P8 het volgende:
[..]
kut als je later die avond je mond op haar lippen plaatst![]()
waar is dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Het "mysterie" van het mislukken van operatie Market Garden. Hier in Nijmegen ligt vlakbij de Waalbrug een koperen plaat waaronder papieren liggen waarop staat waarom de operatie mislukt is. Deze bergplaats mag pas in 2040 opengemaakt worden (100 jaar na het einde van de oorlog).
Heeft die Tweede Wereldoorlog ook niet lang geduurdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Het "mysterie" van het mislukken van operatie Market Garden. Hier in Nijmegen ligt vlakbij de Waalbrug een koperen plaat waaronder papieren liggen waarop staat waarom de operatie mislukt is. Deze bergplaats mag pas in 2040 opengemaakt worden (100 jaar na het einde van de oorlog).
Ik kan ook eigenlijk helemaal niet rekenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft die Tweede Wereldoorlog ook niet lang geduurd.
oorzaak volendam?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
beland je na 'n avond stappen nog in het brandwondencentrum
Zou me niet verbazen als in 2040 blijkt dat er niets onder ligt,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Ja, die vind ik ook mooi! Vooral die linker foto, een teddybeer op het hoofd van de duivelquote:
wat een kutkick... mensen moeten imho gebanned worden voor dit soort acties!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |