9km te hard in Nederland is ¤30,-quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Noca het volgende:
[24-uurs topic] Gefeliciteerd VoreG!!!
Feli VoreG!
Das minder DarkShine..
Verscheuren en onderduiken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een bon binnen uit België, geflitst met 131 op de snelweg. Na correctie is dat 123, dus ¤60,-
Naja heb de prijs nog niet binnen, maar normaal is dat ¤60,- in België. Heb nu zo'n papiertje dat ik me binnen 15 dagen bekend moet maken...
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
9km te hard in Nederland is ¤30,-
3km te hard in België is ¤60,-
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.quote:
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....
Das vervelend.. succes met betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.
EU
[..]
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Fightclub is een vreemde maar fascinerende film.
Aparte 'ontknoping' heeft de film he, ik vond hem tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
Ik moet hem steeds nog een keer helemaal kijken, heb alleen maar stukjes gezien......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |