Weet ik hetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee joh
dadelijk ga je ook nog vragen of Golfer zn vriend is
nee MM heeft een vriendin waar hij samen altijd precies mee op tijd looptquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik het!
Jullie doen altijd of hij 1 of andere gaylord is.. En zelf gedraagt hij zich ook niet echt mannelijk..![]()
En golfer is al met MethodMich die weet ik! Toch?
Zoals?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Willen jullie ook meer referendums?
graagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Willen jullie ook meer referendums?
ik moet er de straat voor op, k kan nie thuis stemmenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Het houd je van de straat!
Maar ik heb meldplichtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Het houd je van de straat!
Hier das al weer een goed idee voor een volgend referendum!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet er de straat voor op, k kan nie thuis stemmen
dat heet gewoon een enquete, dan bellen ze je thuis opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier das al weer een goed idee voor een volgend referendum!
Mensen moeten thuis kunnen stemmen
voor of tegen
Ja maar het is leuker als het overal op tv is, balkende weer voor lul staat en je de stemmers van de minderheid kunt uitlachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heet gewoon een enquete, dan bellen ze je thuis op
om t te vullenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:57 schreef DarkShine het volgende:
Waarom ik deze eerst in het biercup topic gezet heb weet ik ook niet, nog iemand een pils?
Omdat je een plotselinge aandrang hebt in allerlei topics een post te zettenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:57 schreef DarkShine het volgende:
Waarom ik deze eerst in het biercup topic gezet heb weet ik ook niet, nog iemand een pils?
Ja das op zich best vreemd op een forum..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je een plotselinge aandrang hebt in allerlei topics een post te zetten
wit of roodquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Post.
En SCH is van de bluezzeliefde, dat weet iedereen
Laatste wijntje inschenkt
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja das op zich best vreemd op een forum..
rozéquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:k had al zo'n vermoeden dat jullie nu online zouden komen, Fightclub is net afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |