Ik ben weer terug van mijn dagje shoppen in A'dam en heb mijn allereerst Lush ervaring gehad.
Ik las hier ergens dat Lush in de Kalverstraat vlak bij Zara zat. Bij de Zara aangekomen heb ik mij verder door mijn neus laten leiden want je ruikt het echt al op straat!
In de winkel zelf werd ik overvallen door al die geuren. Ik ben eerst maar eens gaan snuffelen aan de zepen en daarna naar beneden gegaan. Heel vriendelijke verkoopster kwam met me mee. Heb eerst een poeder uitgezocht: dat is silky underwear geworden. Het voelde heel zacht aan. Ik zat toen een beetje te dubben over de angels on bare skin toen de mevrouw wat aqua marina op mijn hand smeerde. Uiteindelijk maar een monstertje van AOBS gevraagd en gekregen. Toen nog even boven wezen kijken. Balend dat ik geen bad heb. Toen weer terug naar de zepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste niet echt lekker vond ruiken: te zoet, te citrusachtig of te overheersend. Ik vond figs 'n leaves wel heel erg lekker en die had ik ook op mijn lijstje staan.
Uit eindelijk dus weggegaan met silky underwear, figs 'n leaves en een proefje angels on bare skin.
Maarrr, tegen het einde van mijn shoppingtour kwam ik tot de conclusie dat ik de hele dag aan mijn hand had lopen snuffelen en dat het nog steeds erg zacht was. Terug naar Lush dus en de aqua marina aangeschaft. De verkoopster moesten wel lachen toen ik binnen kwam stormen en recht op mijn doel af ging. Zeker toen ik het uitlegde.
Mijn conclusie van Lush: erg prettige winkel. Leuke verkoopsters, alles leuk oppakken en ruiken en proberen. Op de terugweg in de trein het krantje gelezen en toen wilde ik dus nog veel meer hebben. Ik hoop dat ook dat er snel een pand in Arnhem gevonden wordt. En ik ben ook heel benieuwd naar hoe mijn aankopen hun werk gaan doen.
Ik hou jullie op de hoogte!
ps. hoor ik er nu ook bij