En dan die trappen nog op.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:43 schreef PeRi het volgende:
Ik gooide mn boeken na examens/in de laatste schoolweek altijd in mn kluisje. Hoefde ik uiteindelijk maar een of twee boeken mee te nemen, op de inleverdag
Inleveren was altijd op de begane grond, in het kleine atrium.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan die trappen nog op.. Alsnog rugpijn
.
Op je zevende ben je echt wel oud genoeg om te beseffen wat je doet. Damn.. dat kind is echt... een toekomstige moordenaarquote:Jongen (7) slaat baby dood
Uitgegeven: 2 juni 2005 21:38
MIAMI - Een 7-jarige jongen in de Amerikaanse staat Florida heeft zijn zeven maanden oude halfzusje doodgeslagen met een plank. Dat heeft de politie in Tampa donderdag bekendgemaakt. De jongen was op bezoek bij zijn vader in Tampa.
Terwijl de vader buiten was met zijn vriendin verbleef de jongen in de woning, waar ook zijn zusje was. Opeens rende hij naar buiten met de mededeling dat de baby bloedde.
Geslagen
Aanvankelijk ontkende de jongen dat hij de baby iets had aangedaan. Geconfronteerd met de resultaten van de autopsie gaf hij uiteindelijk toe dat hij het kindje had geslagen.
De politie vermoedt dat de jongen jaloers was op zijn halfzusje. De agenten zeiden nooit eerder een 7-jarige gezien te hebben die in staat was tot zoveel geweld en zo weinig berouw toonde.
Bron: Nu.nl
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Voor Bupatih:Skaai --->
Svensational --->
quote:
Jajaquote:
Oooooooh, dat zei je laatst ook al, toen snapte ik 't al nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja
Al lang gedaan
Alleen gaat het bij Skaai van .gif naar .jpg en bij jou andersom.
En dat zie je niet meteen terug in de OP
Bij de andere icons (.jpg --> jpg of .gif --> .gif) wel
Dan snap je het nuquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oooooooh, dat zei je laatst ook al, toen snapte ik 't al niet!!! Maar toen wist ik niet dat je ze op je eigen server uploadde
Zei ik niet dat ik het allang snaptequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb in de OP dus linkjes naar de plaatjes staan:
(...)/svensational.jpg
En als jij nu dus een .gif als icon hebt, zal je het verschil niet meteen merken in de huidige OP
Maar als je een nieuwe .jpg hebt, zie je het wel meteen, omdat de link naar het nieuwe plaatje nog steeds klopt.
Niet met zoveel woorden, maar ik bedoelde dat wel dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zei ik niet dat ik het allang snapte?
Jij kijkt 's nachts naar belspeltelevisie?quote:
's Nachts komen toch alleen tvwebgirls en aanverwante kutprogramma's op TV?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
Jij kijkt 's nachts naar belspeltelevisie?
Nee, ik ben 's nachts bezig met scriptie (deadlinequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij kijkt 's nachts naar belspeltelevisie?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
---
Nee hoor, tegenwoordig ook belspelletjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
's Nachts komen toch alleen tvwebgirls en aanverwante kutprogramma's op TV?
Die presentatrices..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |