quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik heb het al veranderd.
Waar staat die dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haal die mother-mother er trouwens ook maar uit volgens mij waren haar bezoekjes ook maar van tijdelijke duur
Bovenste drie en dan in het middenquote:
Al kan het ook die Autica zijn maar daarvoor g0ld het zelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bovenste drie en dan in het midden
Auticia is keitofquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Al kan het ook die Autica zijn maar daarvoor g0ld het zelfde![]()
Ja maar die heeft ook een week gepost endaarna nooit meerquote:
Schat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Voor Bupatih:
babette21
[afbeelding] ---> [afbeelding]
Dada
haagse_elfje
PeRi
Skaai
Svensational
toetatoet
Tom_Tom-
Dat kost je twee weken "aardig-tegen-Sven-zijn"quote:
Ik dacht dat je in vakanties altijd pas om 4 uur ging slapenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
bed tijd voor mijadios Amigos Amigas
![]()
Ik ben al 52 weken per jaar aardig tegen Sven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kost je twee weken "aardig-tegen-Sven-zijn"
Ja sorry, die twee weken kunnen er dan zeker niet meer bijquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben al 52 weken per jaar aardig tegen Sven.
Zoveel was het nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
Hee Emma.![]()
![]()
Wat je post zie ik niet, want FOK! is retelangzaam..
Maar dat maakt niet uit, want elke post van jou maakt me al blijquote:
Bupatih, of Skaai. Of Christine. Wat wil je hebbend dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Is er hier iemand eigenlijk goed met photoshop?
Een voorkant voor mijn scriptiequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, of Skaai. Of Christine. Wat wil je hebbend dan?
Behalve als ik drie weken even knoerthard aan het werk benquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
En je blijft toch altijd mijn favo-Fok!ker![]()
Mij eerst zwanger maken, dan er snel vandoor gaan, en dan drie weken niks van je laten horenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Behalve als ik drie weken even knoerthard aan het werk ben [afbeelding]
Stonden er al te lang inquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
En waarom zijn nou al je foto's weg uit je FoBo?
Ik ging er heul niet snel vandoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mij eerst zwanger maken, dan er snel vandoor gaan, en dan drie weken niks van je laten horen![]()
Dus er komen nieuwe foto's *hoopvolle smilie*???quote:
Wat lief, je weet nog wel hoe ie heetquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ging er heul niet snel vandoorJij hebt mij nooit verteld dat Daniël jr geboren was
Trustequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:53 schreef Tania18 het volgende:
Voorlopig komen er geen nieuwe foto's denk ik![]()
Ja, dat vroeg ik me ook af????quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef PeRi het volgende:
Hallo?
Je begint nu echt op iemand te lijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want elke post van jou maakt me al blij![]()
Mag ik nou weer Favo FOK!ker zijn?
Bupatih, Dizer, Orgiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Je begint nu echt op iemand te lijken..
Maareh... goedemorgen..
Daar kreeg ik altijd rugpijn vanquote:
Ach ja, ik overleef het wel. Het is tenslotte de laatste keer dat dat moet. Tenzij ik zak. Dan moet ik het nog een keer.quote:
Daar stond oude avatar --> nieuwe avatar. Maar omdat Bupatih de nieuwe icons op zijn eigen server upload is het nu nieuw ---> nieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |