Zou iemand alsjeblieft dit voor mij willen doen??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:09 schreef TheRoach het volgende:
Zou iemand voor mij een plaatje van een barbecue willen zoeken (maakt niet uit wat voor een) met daarbij de naam hot miracle
Het hoeft niet heel klein te zijn, het formaat maakt me niet uit.
In ieder geval heel erg bedankt alvast.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef Yeahinho het volgende:
Misschien als je het nog een keer of 4 vraagt passie66?
Het heeft even geduurd (ik heb natuurlijk wel gewerkt tot 17.15.uurquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet http://freefilehosting.ne(...)49D-743B7643786EAA76 kopieren en bij webicon neerzetten.
Wil iemand aub mijn icoontje doen.....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi ik kom weer pesten
[afbeelding]
die wil ik graag want ik vind hem leuk... maar ipv flitsen inschuiven?
En Wie kan het bestandsformaat kleiner maken of ergens uploaden?
Bvd!
Webicon (21kb):quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:45 schreef passie66 het volgende:
zou iemand mijn icoontje gitaar kunnen laten spelen?
Je klauwen laten glinsteren net als de mijne is ook leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Come on, er moet toch wel iemand zijn die dit kan maken.
Zoiets ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:06 schreef Ard het volgende:
Ik zou graag een user icon krijgen die zwart is met groene stippen, maar niet te druk...
Ik zat zelf te denken aan een zwart vlak waar zo af en toe langzaam een groene stip in verschijnt die dan blijft staan en na een tijdje weer langzaam verdwijnt. (zo'n lavalampeffect,alleen dan met stippen)
en er zijn natuurlijk verschillende soorten groen en verschillende maten stippen.
Om maar te zwijgen over de verschillende plaatsen die een zwart vlak in zich draagt...
Wie durft het aan...???
Zou iemand dat voor me kunnen maken...???
Mijnes dan, tha_flashquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Ik weet dat ik hier de laatste tijd nogal vaak ben () , maar is het ook mogelijk om mijn soldaat uit de kop te laten drinken, of dat hij het glas heft ofzo??
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef Tha_Flash het volgende:
@ moja :
zo :
[afbeelding]
of zo :
[afbeelding]
of zo :
[afbeelding]
Richting hoofd bedoel je ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef Svensational het volgende:
Hij is mooi, maar kan de kop iets verder "doorschieten"?
Blijf je bezigquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:46 schreef Svensational het volgende:
Richting hoofd ja
En dat ie daarna z'n lippen aflikt, is zeker te moeilijk?
Hij is geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Blijf je bezig![]()
Uploadbaar : [afbeelding]
Met die lippen vind ik erg moeilijk maar misschien dat iemand anders een poging wil wagen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is geweldig
Maar met die lippen kan dus niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef TheRoach het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand hier (mooi) de naam Hot Miracle op willen zetten, het formaat van het plaatje maakt niet uit.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
Kan iemand in plek van de tekst American life er Shreever neerzetten?
Nou ik zat meer te denken aan echte stippen die dus langzaam verschijnen op een zwart vlak en ook weer langzaam uit gaan, niet te langzaam natuurlijk, maar niet zo dat het een knippereffect krijgt.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:14 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
En een wat langzamere versie:
[afbeelding]
Het ziet er gelikt uit.quote:
Ik heb wel iets voor je:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef DarkElf het volgende:
http://picserver.student.(...)SD162/picserver.jpeg
kan iemand misschien voor mij hiervan een mooie icon maken? (van haar dus)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:53 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Het ziet er gelikt uit.Ik durf het bijna niet te vragen maar kun je hem nog sneller laten happen?
![]()
En ik kan de avatar als ik er rechts op klik niet als doel opslaan.
Moet ik alleen op eigenschappen klikken en het adres op wijzig profiel zetten?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je:
[afbeelding]
[afbeelding] Met een lichte aanpassing!
[afbeelding] Een iets groter beeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |